قم نيوز : مدیر کل امور مالیاتی استان گفت: مودیان مالیاتی بدهکار تا تعیین تکلیف پرونده خود در مراجع قضایی می‌توانند با وثیقه ملکی فعالیت خود را ادامه دهند و امور مالیاتی نیز مجاز به انجام اقدام اجرایی نخواهد بود.
تسهیلات ویژه اداره کل امور مالیاتی قم برای بدهکاران مالیاتی
تسهیلات ویژه اداره کل امور مالیاتی قم برای بدهکاران مالیاتی
به گزارش قم نیوز مدیر کل امور مالیاتی استان قم در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از تسهیلات ویژه سازمان مالیاتی برای واحد‌های تولیدی خبر داد و گفت: بر اساس این طرح مودیان مالیاتی بدهکار تا تعیین تکلیف پرونده خود در مراجع قضایی می‌توانند با وثیقه ملکی فعالیت خود را ادامه دهند و امور مالیاتی نیز مجاز به انجام اقدام اجرایی نخواهد بود.

حسین نیروبخش افزود: همچنین صنعتگران و تولیدکنندگان بدهکار می‌توانند از شرایط تقسیط بدهی تا ۳۶ ماه و بخشودگی جرایم ماده ۱۶۹ استفاده کنند.

مدیر کل امور مالیاتی استان قم با اشاره به تحقق کامل درآمد‌های مالیاتی در ۸ ماهه اول امسال گفت: از ابتدای امسال درآمد‌های مالیاتی، بدون اعمال فشار و ایجاد محدودیت محقق شده است.

مدیر کل امور مالیاتی استان افزود: سال گذشته درآمد‌های مالیاتی استان ۲۲۰۰ میلیارد تومان بود که این رقم امسال به ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

در نوزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات ۱۲ طرح صنعتی و کشاورزی بررسی و برای رفع آن‌ها دستورات لازم صادر شد.

معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم در حاشیه این جلسه، مسائل تامین اجتماعی، مالیاتی و بانکی را از مهم‌ترین مشکلات این واحد‌ها اعلام کرد و گفت: با موافقت ستاد تسهیل مقرر شد تا دستگاه‌های مربوطه برای حل مشکلات این واحد‌ها اقدام کنند.

عبدالرضا شاملی افزود: در این جلسه همچنین ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب سرمایه در گردش برای طرح‌های صنعتی و هفده میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های کشاورزی اختصاص یافت.

معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم گفت: با تخصیص این اعتبارات، اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در این واحد‌های صنعتی و کشاورزی تثبیت خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb8zb88rhbgap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما