کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای عملیات بهسازی و اصلاح هندسی میدان آزادگان قم

قم نیوز , 4 دی 1401 ساعت 10:33

مدیر منطقه سه شهرداری قم از آغاز عملیات عمرانی اصلاح هندسی میدان آزادگان با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال خبر داد.


به گزارش قم نیوز مهرداد روحانی وزیری مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های روان‌سازی ترافیک در سطح منطقه اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم منطقه که در جهت روان‌سازی ترافیک طراحی‌شده و به مرحله اجرا رسیده اصلاح هندسی میدان آزادگان است.

وی به‌هم‌ریختگی ترافیکی این میدان را یکی از چالش‌های منطقه دانست و بیان کرد: بعد از جلسات و بررسی‌های زیاد، کمیته فنی و شورای ترافیک طرح نهایی میدان آزادگان را مصوب کرد و جهت کانالیزه شدن ترددها و حذف قسمت باز میدان و همچنین حذف توقف‌ها طرح جدید اجرایی می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم، طرح اصلاح هندسی میدان آزادگان را تشریح کرد و گفت: طرح جدید شامل لچکی‌ها و افزایش مساحت میدان آزادگان است که در برنامه کاری قرار گرفته و تا امروز ۴۰ درصد پیشرفت کار داشته است؛ پروژه در دو فاز اجرایی می‌شود که فاز نخست آن اجرای لچکی‌ها و راست‌گرد از خیابان نواب به سمت میدان ۷۲ تن و اجرای خود میدان است.

وی ادامه داد: در فاز دوم پروژه اصلاح هندسی میدان آزادگان جابه‌جایی درختان و پر کردن میدان انجام می‌شود، امیدواریم هر کدام از مراحل اجرای پروژه حدود یک ماه زمان ببرد و در کل طی دو ماه این پروژه با همراهی مردم و پلیس راهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

روحانی وزیری در پایان اعتبار اجرای پروژه اصلاح هندسی میدان آزادگان را عددی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به علت پرتردد بودن این مسیر اجرای پروژه در کمترین زمان یکی از دغدغه‌های منطقه بوده و امیدواریم با کمترین چالش در تردد و ترافیک این پروژه را به پایان ببریم.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 107540

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107540/اجرای-عملیات-بهسازی-اصلاح-هندسی-میدان-آزادگان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir