يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 107540
منبع : قم نیوز

اجرای عملیات بهسازی و اصلاح هندسی میدان آزادگان قم

قم نيوز : مدیر منطقه سه شهرداری قم از آغاز عملیات عمرانی اصلاح هندسی میدان آزادگان با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال خبر داد.
اجرای عملیات بهسازی و اصلاح هندسی میدان آزادگان قم
اجرای عملیات بهسازی و اصلاح هندسی میدان آزادگان قم
به گزارش قم نیوز مهرداد روحانی وزیری مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های روان‌سازی ترافیک در سطح منطقه اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم منطقه که در جهت روان‌سازی ترافیک طراحی‌شده و به مرحله اجرا رسیده اصلاح هندسی میدان آزادگان است.

وی به‌هم‌ریختگی ترافیکی این میدان را یکی از چالش‌های منطقه دانست و بیان کرد: بعد از جلسات و بررسی‌های زیاد، کمیته فنی و شورای ترافیک طرح نهایی میدان آزادگان را مصوب کرد و جهت کانالیزه شدن ترددها و حذف قسمت باز میدان و همچنین حذف توقف‌ها طرح جدید اجرایی می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم، طرح اصلاح هندسی میدان آزادگان را تشریح کرد و گفت: طرح جدید شامل لچکی‌ها و افزایش مساحت میدان آزادگان است که در برنامه کاری قرار گرفته و تا امروز ۴۰ درصد پیشرفت کار داشته است؛ پروژه در دو فاز اجرایی می‌شود که فاز نخست آن اجرای لچکی‌ها و راست‌گرد از خیابان نواب به سمت میدان ۷۲ تن و اجرای خود میدان است.

وی ادامه داد: در فاز دوم پروژه اصلاح هندسی میدان آزادگان جابه‌جایی درختان و پر کردن میدان انجام می‌شود، امیدواریم هر کدام از مراحل اجرای پروژه حدود یک ماه زمان ببرد و در کل طی دو ماه این پروژه با همراهی مردم و پلیس راهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

روحانی وزیری در پایان اعتبار اجرای پروژه اصلاح هندسی میدان آزادگان را عددی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به علت پرتردد بودن این مسیر اجرای پروژه در کمترین زمان یکی از دغدغه‌های منطقه بوده و امیدواریم با کمترین چالش در تردد و ترافیک این پروژه را به پایان ببریم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdceef8z7jh87ni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

لااقل عکس از واقعی از میدان آزادگان می گذاشتید