قم نيوز : مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم گفت: در راستای توانمندسازی نیروی انسانی، این اداره کل از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۱۸ هزار و ۹۸۵ نفر دوره به مهارت آموزان فنی و حرفه‌ای ارائه کرد.
۱۸ هزار و ۹۸۵ نفر دوره به مهارت آموزان فنی و حرفه‌ای قم ارائه شد
۱۸ هزار و ۹۸۵ نفر دوره به مهارت آموزان فنی و حرفه‌ای قم ارائه شد
به گزارش قم نیوز محمود تقی پور گفت: مهارت آموزان درخوشه‌های صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی از آموزش‌های مهارتی در ۲ بخش خصوصی و دولتی بهره‌مند شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم اضافه کرد: در بخش‌های دولتی در مراکز ثابت شهری و سیار ۹ هزار و ۴۴۷ نفر دوره، ۴۰۶ نفر دوره در راستای مهارت افزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، یک هزار و ۲۷۹ نفر دوره در راستای تفاهم‌نامه با نیرو‌های مسلح و افزایش مهارت سربازان وظیفه و ۳۵۴ نفر دوره با هدف توانمندسازی روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهر‌ها ارائه شده‌است.

او ادامه داد: یک هزار و ۳۷۴ نفر دوره در راستای کمک به بازگشت زندانیان به جامعه و ادامه زندگی سالم، ۲۵۶ نفر دوره آموزش به زنان سرپرست خانوار و خانواده‌هایشان و در سایر گروه‌های هدف ۱۸ گانه آموزشی نیز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم پنج هزار و ۷۷۸ نفر دوره آموزش داده‌است.

تقی پور گفت: توانمندسازی نیروی انسانی عامل اصلی بهره‌وری نیروی کار، کاهش ضایعات و افزایش تولیدات و در نهایت تحقق شعار رهبر معظم انقلاب و همچنین بستری برای تربیت نیروی متخصص و کارآفرین در راستای رونق تولید و اشتغال است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم افزود: این اداره کل، آموزش‌های مهارتی را با بهره‌گیری از مربیان مجرب و امکانات و تجهیزات کارگاهی، مطابق با استاندارد‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خوشه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر ارائه می‌دهد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccemqse2bqxp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما