قم نيوز : سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در سفر رئیس جمهور به قم، مصوباتی در حوزه بهداشت و درمان به تصویب رسید که بخش عمده آن به همت دفتر فنی دانشگاه نهایی و اجرا شد.
تشریح وضعیت پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به قم در حوزه بهداشت و درمان
تشریح وضعیت پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به قم در حوزه بهداشت و درمان
به گزارش قم نیوز کوروش دالوندی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص مصوبات سفر رئیس‌جمهور به قم گفت: یکی از مصوبات احداث مرکز جامع سرطان در قم بود که به این منظور 90 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که تاکنون 37.3 میلیارد آن تامین شده است.
 
وی گفت: اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم برای اجرایی شدن این طرح از همان ابتدا انجام و تاکنون 35 درصد پیشرفت داشته است.
 
دالوندی ادامه داد: دیگر پروژه سفر رئیس جمهور، تکمیل مخزن ذخیره بتنی آب مجتمع شهید بهشتی بود که با ظرفیت هزار و 500 متر مکعب انجام که برای این پروژه نیز 5 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که با 45 درصد پیشرفت در حال انجام است.
 
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دیگر مصوبه سفر رئیس جمهور به قم، در خصوص تکمیل پایگاه بهداشت بصیرت و شهروند در منطقه پردیسان قم بود که 10 میلیارد تومان نیز اختصاص پیدا کرد که صد در صد پروژه اجرایی و در حال خدمات‌رسانی به همشهریان است.
 
وی گفت: همچنین تسهیل کردن ماده 23 دانشکده پزشکی و خوابگاه پسران پردیس نیز به تصویب رسید که این امر نیز انجام و به صورت کامل اجرا شد.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvedycw6dxva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما