چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 107758
منبع : قم نیوز

نمایش «قهرمان» توانسته مخاطب نوجوان و جوان را به خوبی جذب کند

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم با اشاره به اینکه نمایش «قهرمان» از نظر فرمی جزو آثار نمایشی ویژه سالیان اخیر در استان قم است، گفت: از نقاط قوت نمایش قهرمان است که توانسته مخاطب نوجوان و جوان را به خوبی جذب کند.
نمایش «قهرمان» توانسته مخاطب نوجوان و جوان را به خوبی جذب کند
نمایش «قهرمان» توانسته مخاطب نوجوان و جوان را به خوبی جذب کند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سیداحمد طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه از افتخارات سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم مشارکت در اجرای نمایش «قهرمان» است، اظهار کرد: این اثر از جمله آثار خوب در حوزه دفاع مقدس است که در ادامه برنامه های کنگره 6090 شهید استان قم در عرصه نمایش به روی صحنه رفت.

وی ادامه داد: حضور بنده در سالن برای تماشای این نمایش با حضور نوجوانان کانون های این عزیزان مقارن شده بود و این دغدغه وجود داشت حین اجرا، این نوجوانان با هم صحبت کرده و فضای سالن را ناآرام کنند؛ ولی کار به حدی جذاب و اثرگذار بود که تا پایان نمایش هیچ صدایی در سالن شنیده نشد و این مورد از نقاط قوت نمایش قهرمان است که توانسته مخاطب نوجوان و جوان را نیز به خوبی جذب کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم با اشاره به اینکه این نمایش از نظر فرمی نیز جزء آثار نمایشی ویژه سالیان اخیر در استان قم است، گفت: از دیگر نقاط قوت این کار می توان به بهره گیری از هنرمندان مطرح قمی اشاره کرد و حضور این عزیزان برای تولید این اثر در قم را می توان به فال نیک گرفت.

طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه در سال جاری در عرصه هنر نمایش و تئاتر آثار خوبی در قم به روی صحنه رفت، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم از آثاری همچون فصل شیدایی و قهرمان حمایت کرد و یک نمایش خوب نیز در سازمان تولید شد و در مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی به روی صحنه رفت و مورد استقبال قرار گرفت. همچنین امسال از اجرای تئاتر در نمایشگاه کوچه های بنی هاشم نیز حمایت کردیم که این اثر نیز نسبت به سال گذشته قوی تر به اجرا رسید و مورد استقبال همشهریان قرار گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه در حوزه آثار نمایشی هر سال می بایست حداقل یک کار فاخر در قم تولید شود، خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم حمایت از هنرمندان برای تولید آثار فاخر را از ماموریت های مهم خود قرار داده و آماده ایم از گروه‌های مختلف برای تولید و اجرای آثار خوب و ماندگار در قم حمایت کنیم.

پایان پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcftedycw6dxea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما