قم نيوز : رویداد هنری «دختران فاطمه (س)» بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، به مدت سه روز و با حضور ۵۰ بانوی هنرمند از سراسر کشور در حرم مطهر حضرت معصومه (سب) برگزار شد.
رویداد هنری «دختران فاطمه (س)» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد
رویداد هنری «دختران فاطمه (س)» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد
به گزارش قم نیوز ریحانه ابراهیمی مدیر اجرایی رویداد هنری «دختران فاطمه (س)» اظهار داشت: رویداد هنری «دختران فاطمه (س)» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با مشارکت آستان مقدس بانوی کرامت و گروه خیمه بانوان هنرمند با حضور ۵۰ بانوی هنرمند در رشته‌های مختلف هنری از سراسر کشور در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

مدیر اجرایی رویداد هنری «دختران فاطمه (س)» عنوان داشت: این رویداد فرهنگی به مدت سه روز از ۲۱ دی ماه آغاز شد و تا ۲۳ دی ماه به فعالیت خود ادامه داد و در طی این مدت هنرمندان حاضر در این رویداد مباردت به خلق آثار هنری کردند.

وی ابراز داشت: این بانوان در رشته‌های طراحی کتیبه، پوستر، تصویرسازی و تایپوگرافی اتودهای خود را زیر نظر اساتید برجسته کشور انجام دادند و به تکمیل آن پرداختند.

ابراهیمی با اشاره به حضور اساتید رشته‌های مختلف هنری در این رویداد افزود: سیدمسعود شجاعی طباطبایی در رشته کارتون و تصویرسازی، محمدحسین صلواتیان در رشته تصویرسازی و نویسندگی کودک، احسان جعفرپیشه در رشته تایپوگرافی و پوستر، محمدمهدی نوری در رشته تصویرسازی و پوستر و مهدی سهرابی نصر در رشته تصویرسازی بودند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb9zb8grhbgzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما