شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 107795
منبع : قم نیوز

غیبت سردار شاهچراغی در سفر وزیر کشور به قم

قم نيوز : چهارشنبه گذشته سردار احمد وحیدی وزیر کشور برای افتتاح پروژه های شهرداری قم به قم سفر کرد اما در این سفر خبری از همراهی استاندار قم نبود.
افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری قم با حضور وزیر کشور و غیبت سردار شاهچراغی استاندار قم همراه بود.
افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری قم با حضور وزیر کشور و غیبت سردار شاهچراغی استاندار قم همراه بود.
به گزارش قم نیوز سفر وزیر کشور به قم با یک حاشیه همراه بود: عدم همراهی استاندار قم با وی.

به طور سنتی هرگاه وزیر یا مسئول ملی به شهر یا استانی سفر کند، بالاترین مقام آن دستگاه در آن شهر یا استان برای استقبال وی حاضر شده و وی را در مراسم مختلف همراهی می‌کند.

در مورد وزارت کشور علاوه بر اینکه استاندار به عنوان  میزبان باید حاضر شود، به عنوان نماینده وزیر کشور و جانشین وی در استان نیز وظیفه میزبانی و همراهی با وی است.

از سوی دیگر در جلسات مختلف با دستگاه های اداری این استاندار است که عهده دار تعاملات میان وزارت کشور و دستگاه های اداری از جمله شهرداری به شمار می رود.

از این رو غیبت سردار شاهچراغی در چهارشنبه به چشم می‌آمد و اگرچه معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در جلسه حاضر بود و معاون عمرانی استاندار نیز با توجه به جنس برنامه ها حضور داشت، اما میزبان اصلی یعنی استاندار قم غایب بود.

توضیحی درباره غیبت استاندار داده نشد اما برخی شنیده‌ها حاکی از این است که وی برای ماموریتی خارج از استان بوده است و برخی دیگر نیز غیبت وی را ناشی از ادامه کسالت چندی قبل وی دانسته‌اند.

گروهی دیگر نیز می گویند احتمالاً استاندار از سفر وزیر کشور به قم خبر نداشته و به همین سبب برای ماموریتی که جزئیات آن اعلام نشده، خارج از قم بوده است که این مسئله در صورت صحت نشان دهنده عدم هماهنگی میان وزارت کشور و استانداری قم است.

در هر صورت برای استاندار فعال قم که امروز نیز در سرکشی به بخش های استان است، آرزوی صحت و سلامتی داریم امیدواریم در نوبت بعدی سفر وزیر کشور به قم، هماهنگی لازم برای حضور استاندار قم به عنوان میزبان، از قبل صورت گیرد.

انتهای پیام / ۱۰۵

 
https://qomnews.ir/vdcgyu9qnak9zu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما