پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 107886

قم همیشه مورد هدف دشمن بوده است

قم نيوز : وزیر کشور گفت: دشمن روی از بین رفتن وحدت و همبستگی ما حساب باز کرده به ویژه در قم که نبض انقلاب در آن می‌تپد.
قم همیشه مورد هدف دشمن بوده است
قم همیشه مورد هدف دشمن بوده است
به گزارش قم نیوز احمد وحیدی وزیر کشور در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعید تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه استان قم برای ما بسیار مهم است اظهار داشت: قم مرکز و خاستگاه انقلاب است و اهتمام دولت بر این است که آسیب های اجتماعی در این شهر یا نباشد و یا در کمترین حد خود باشد.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت حرم مطهر بانوی کرامت نیز از دغدغه‌های ما است، گفت: دشمن بعد از ماجرای حرم شاهچراغ(ع) برای قم و مشهد هم برنامه داشت که با تلاش های صورت گرفته تا کنون این امنیت تأمین شده است و از این به بعد هم خواهد شد.

وزیرکشور با تأکید بر اینکه ما می خواهیم با یکپارچگی همه اقوام و گروه ها ایران را به جلو ببریم، گفت: دشمن از تفرقه ها و جدایی ها سوء استفاده می کند و تلاش می کند که یأس و نا امیدی را در کشور رواج دهد ولی ما برعکس دشمن به دنبال این هستیم که یک جامعه پر نشاط، امیدوار و رو به جلو را داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب که فرمودند گمان نگنید دشمن شکست خورده است، افزود: دشمن روی از بین رفتن وحدت و همبستگی ما حساب باز کرده به ویژه در قم که نبض انقلاب در آن می تپد و ما امیدواریم با نقش آفرینی مراجع و علما بتوانیم به اهداف خود برسیم و دشمن را مأیوس کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6qnz-23nv6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما