کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توزیع گسترده گوشت قرمز در قم تا پایان سال ادامه دارد

قم نیوز , 30 دی 1401 ساعت 12:54

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت:‌ توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد (گوسفند و گوساله)‌ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان که از مدتی قبل آغاز شده به‌ منظور تعادل بخشی به بازار و تامین نیاز مردم تا پایان سال ادامه می‌یابد.


به گزارش قم نیوز هادی مومنی نسب بیان داشت: توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد (گوساله و گوسفندی) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب، تعاونی‌های مصرف اداره‌ها و سایر مجموعه‌های فروشگاهی بزرگ که متقاضی بودند، برای تعادل بخشی به بازار استان در حال انجام است.

وی افزود:‌ همچنین با توجه به امکان فراهم شده در توزیع گسترده گوشت‌ گوسفندی و گوساله منجمد در قم، می‌تواند از این گوشت‌ها که در بسته‌بندی‌های مختلف عرضه می‌شود برای تامین نیاز دانشگاه‌ها، موسسات، مراکز نظامی و سایر مجموعه‌های بزرگ استان به این محصول استفاده کرد.

وی با اشاره به این که در توزیع گوشت‌های مورد نظر محدودیتی وجود ندارد، ادامه داد: قیمت تعیین شده برای فروش این گوشت‌ها نیز مناسب است و هر کیلوگرم گوشت گوسفندی و گوساله منجمد بر اساس قطعه بندی انجام شده هر کیلوم گرم بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان برای مصرف مردم عرضه می‌شود.

مومنی نسب گفت:‌ با توجه به این که قیمت گوشت قرمز گرم در بازار اندکی افزایش یافته‌است،‌ توزیع گوشت گوسفندی و گوساله منجمد با هدف تعادل بخشی به بازار و کنترل آن صورت می‌گیرد و جامعه هدف اصلی ما در این طرح خانواده‌ها هستند.

وی افزود:‌ در خصوص سایر محصولات غذایی نیز در حال حاضر بازار شرایط به نسبت مناسبی دارد، اکنون برخی از محصولات مانند مرغ و تخم مرغ به صورت گسترده در بازار موجود است و با کف قیمت عرضه می‌شود.

وی ادامه داد:‌ اقدام‌های لازم برای تامین و تدارک کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و پس از آن ماه مبارک رمضان نیز انجام شده‌است و هیچ‌گونه محدودیتی در توزیع این کالاها در بازار استان وجود ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم با اشاره به روند مستمر بازرسی و نظارت بر نحوه توزیع محصولات کشاورزی در بازار استان، گفت: شهروندان گرامی می‌توانند گزارش‌های خود پیرامون نحوه توزیع و عرضه محصولات کشاورزی در بازار استان را از طریق شماره تماس ۳۶۷۰۱۸۲۱ به بازرسان سازمان جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 107894

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107894/توزیع-گسترده-گوشت-قرمز-قم-پایان-سال-ادامه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir