جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 107894
منبع : قم نیوز

توزیع گسترده گوشت قرمز در قم تا پایان سال ادامه دارد

قم نيوز : مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت:‌ توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد (گوسفند و گوساله)‌ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان که از مدتی قبل آغاز شده به‌ منظور تعادل بخشی به بازار و تامین نیاز مردم تا پایان سال ادامه می‌یابد.
توزیع گسترده گوشت قرمز در قم تا پایان سال ادامه دارد
توزیع گسترده گوشت قرمز در قم تا پایان سال ادامه دارد
به گزارش قم نیوز هادی مومنی نسب بیان داشت: توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد (گوساله و گوسفندی) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب، تعاونی‌های مصرف اداره‌ها و سایر مجموعه‌های فروشگاهی بزرگ که متقاضی بودند، برای تعادل بخشی به بازار استان در حال انجام است.

وی افزود:‌ همچنین با توجه به امکان فراهم شده در توزیع گسترده گوشت‌ گوسفندی و گوساله منجمد در قم، می‌تواند از این گوشت‌ها که در بسته‌بندی‌های مختلف عرضه می‌شود برای تامین نیاز دانشگاه‌ها، موسسات، مراکز نظامی و سایر مجموعه‌های بزرگ استان به این محصول استفاده کرد.

وی با اشاره به این که در توزیع گوشت‌های مورد نظر محدودیتی وجود ندارد، ادامه داد: قیمت تعیین شده برای فروش این گوشت‌ها نیز مناسب است و هر کیلوگرم گوشت گوسفندی و گوساله منجمد بر اساس قطعه بندی انجام شده هر کیلوم گرم بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان برای مصرف مردم عرضه می‌شود.

مومنی نسب گفت:‌ با توجه به این که قیمت گوشت قرمز گرم در بازار اندکی افزایش یافته‌است،‌ توزیع گوشت گوسفندی و گوساله منجمد با هدف تعادل بخشی به بازار و کنترل آن صورت می‌گیرد و جامعه هدف اصلی ما در این طرح خانواده‌ها هستند.

وی افزود:‌ در خصوص سایر محصولات غذایی نیز در حال حاضر بازار شرایط به نسبت مناسبی دارد، اکنون برخی از محصولات مانند مرغ و تخم مرغ به صورت گسترده در بازار موجود است و با کف قیمت عرضه می‌شود.

وی ادامه داد:‌ اقدام‌های لازم برای تامین و تدارک کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و پس از آن ماه مبارک رمضان نیز انجام شده‌است و هیچ‌گونه محدودیتی در توزیع این کالاها در بازار استان وجود ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم با اشاره به روند مستمر بازرسی و نظارت بر نحوه توزیع محصولات کشاورزی در بازار استان، گفت: شهروندان گرامی می‌توانند گزارش‌های خود پیرامون نحوه توزیع و عرضه محصولات کشاورزی در بازار استان را از طریق شماره تماس ۳۶۷۰۱۸۲۱ به بازرسان سازمان جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgyu9qtak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما