دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : 107936
رئیس فدراسیون تنیس:

قم باید در مسابقات کشوری تنیس تیم داشته باشد

قم نيوز : رئیس فدراسیون تنیس با انتقاد از عدم حضور تیم قم در مسابقات اخیر جام حذفی کشور گفت: قم باید در مسابقات کشوری تنیس همواره دارای تیم باشد.
قم باید در مسابقات کشوری تنیس تیم داشته باشد
قم باید در مسابقات کشوری تنیس تیم داشته باشد
به گزارش قم نیوز داود عزیزی پیش از ظهر دوشنبه در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تنیس قم در سالن جلسات شهید عزیززادگان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: قم باید حداقل در جام حذفی کشور دارای تیم باشد این در حالی بود که حتی استان سیستان و بلوچستان هم در این مسابقات تیم داشت و در فدراسیون تنیس این آمادگی را داریم تا به برخی استان‌هایی که ضعف دارند کمک کنیم تا در مسابقات حضور یابند.

رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیأت تنیس استان قم گفت: همه اعضای مجمع باید از رئیس هیأت حمایت کنند و اگر ضعفی دیده شد در مجمع سالیانه باید رئیس و هیأت رئیسه اش به مجمع سالیانه پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: قم زمانی وضعیت خوبی در تنیس داشت اما اکنون تنیس این استان ضعیف شده است و باید تلاش کرد تنیس استان قم به روال عادی خودش بازگردد.

عزیزی تاکید کرد: قم اکنون امیرحسین بادی را به عنوان ملی پوش در خدمت تنیس کشور دارد و باید کاری کرد که چند امیرحسین بادی از قم به تیم ملی خدمت کنند.

رئیس فدراسیون تنیس افزود: کار واجبی که باید حتماً داشته باشیم تقدیر از صاحبان باشگاه‌های خصوصی در قم است که از همه آن‌ها تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: تعداد زمین‌هایی که در قم احداث شده کم نیست و کرونا باعث افول تنیس قم شد و این استان باید به وضعیت عادی و مطلوب خود در تنیس بازگردد.

عزیزی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس فیوچرز تهران گفت: اسپانسری که جذب کرده ایم فردا رونمایی می‌شود گرچه شرایط سخت است و تمام تلاش خود را کردیم که فیوچرز به تهران برگردد و این کار با توجه به تبلیغات منفی که کرده بودند کار دشواری بود.

رئیس فدراسیون تنیس افزود: برای برگزاری مسابقات فیوچرز در تهران از فدراسیون جهانی درخواست گرید دو کرده بودیم ولی در نهایت گرید سه را دریافت کردیم.

وی ابراز داشت: فدراسیون هر دوره آموزشی داوری و مربیگری که استان قم بخواهد برگزاری می‌کند را همراهی می‌کند تا تعداد مربیان و داوران افزوده شده و تعداد ملی پوشان قم زیاد شود.

رئیس فدراسیون تنیس تاکید کرد: قم ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات بین المللی دارد و پیشنهاد داد یک دوره مسابقات بین المللی در رده سنی نوجوانان بهار سال آینده در قم برگزار شود.

رضا اسماعیلی ماد در پایان برگزاری مجمع هیئت تنیس روی میز قم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت برگزیده شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcds50f9yt0zn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما