قم نيوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجموعه فیلم‌های امسال جشنواره فجر بر خلاف دوره‌های قبل که سیاه نمایی بوده داری مضامین امیدآفرین است.
اکثر فیلم‌های جشنواره فجر امسال با مضامین امیدآفرین و ارزشی است
اکثر فیلم‌های جشنواره فجر امسال با مضامین امیدآفرین و ارزشی است
به گزارش قم نیوز محمد مهدی اسماعیلی صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله سعیدی گفت: دولت در طول یکسال اخیر موضوعات مرتبط با مساجد و فعالیت‌های قرآنی که به حاشیه رفته بود را تقویت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: یک مجمع دینی با چند هزار جمعیت اگر تقویت شود برکات و آثار خوبی در جامعه خواهد داشت.

اسماعیلی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص سینمای امیدآفرینی تاکید دارند و تعداد ۶ فیلم رسیده به جشنواره فجر امسال دارای مضامین انقلابی، دینی و حوزه دفاع مقدس است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در حوزه کار‌های ایجابی باید اقداماتی انجام داد افزود: در چند ماهه اخیر هجمه‌های فراوانی برای تعطیل فعالیت‌های فرهنگی کشور صورت گرفت و در این راستا برخی افراد و رسانه‌های ضد انقلاب فارسی زبان تمام تلاش خود را به کار بستند.

اسماعیلی گفت: در این دوره از جشنواره مضامین انقلاب، جبهه و جنگ و شخصیت‌های بزرگ همانند شهید بروجردی فیلم داریم که مجموعه فیلم‌ها بر خلاف دوره‌های قبل که سیاه نمایی بوده این فیلم‌ها امیدآفرینی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مجموعه کار‌هایی که در ارشاد مجوز داده شده و به جشنواره رسیده است امید آفرین هستند افزود: برخی از چهره‌هایی امروز در عرصه هنر سینما حضور دارند از چهره‌های جوان و انقلابی هستند و ما در طی دوره اول می‌توانیم بخش زیادی از عقب افتادگی‌های فرهنگی را جبران و تقویت کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: عقب افتادگی‌ها در عرصه فرهنگ زیاد است که به همین دلیل باید کار مضاعفی برای اتفاقات خوب رغم بزنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی حرم مطهر حضرت معصومه (س) تقدیر کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciyyazyt1au32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما