قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: رهبر معظم انقلاب در برخی مقاطع خاص تذکر‌هایی را می‌دهند که توجه ویژه به فرمایشات معنوی ایشان باید سرلوحه کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.
فرمایشات رهبر انقلاب سرلوحه کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌باشد
فرمایشات رهبر انقلاب سرلوحه کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌باشد
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در دیدار محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،گفت: آنچه نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور فرهنگی برخاسته از آموزه‌های دینی است باید مورد توجه باشد.

آیت الله سعیدی دربخش دیگری از سخنان خود از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست به رهنمود‌های مراجع عظام تقلید نیز توجه داشته باشد.

 تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در ادامه با اشاره به هتک حرمت به قرآن کریم توسط دشمنان اسلام گفت: قرآن سوزی که پیش از این سابقه داشته‌است در این ایام تشدید شده، لذا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شرایط کنونی مسئولیت با برنامه دارد و کار شعاری نباید صورت گیرد.

آیت الله سعیدی دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خانواده شهدا مطالبه‌گر هستند و این به خاطر خون پاک شهداست که می‌خواهند ثمره کار را ببینند. صرفا حضور در منزل شهدا و پخش در رسانه‌ها یک جهت اکرام است، اما مهم پاسخ به مطالبات آنان است، باید اندیشه‌ورزان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این پاسخ‌ها را بیان کنند.

او در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه در اسلام نگاه به جبهه‌گیری دشمن مهم است بیان کرد: اگر غیر این باشد سنگر را اشتباه می‌بندیم، باید خدعه‌های دشمن را تشخیص دهیم.

 تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه دشمن اسلام هراسی و مبارزه با نظام را مورد توجه قرار داده، اظهار داشت: دراین شرایط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید خروج از جایگاه خود داشته باشد.

آیت الله سعیدی ادامه داد: برخی افراد جلوه‌ای از مذهب نشان می‌دهند و سخیف‌ترین نماد‌ها را ابراز می‌کنند لذا باید روی آن کار شود، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولتی که مدعی مردمی، مذهبی و مکتبی بودن است در قبال آن چه که دستش است نباید تعلل کند.

او خطاب محمد مهدی اسماعیلی گفت: شما آدم خوش قلبی هستید و نیت شما و رئیس جمهور باید عملی شود و کار‌ها باید اصولی و حساب شده‌باشد.

 تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: باید منظم و منسجم در مقابل دشمن جبهه گرفت و آمدن خدمت مراجع عظام تقلید کار جدی راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید به مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی نیز پاسخ داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفتگو می‌کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjaaevouqeyhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما