پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : 107980
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دشمن به دنبال تحریم جشنواره فیلم فجر توسط هنرمندان بود

قم نيوز : محمد مهدی اسماعیلی گفت: دشمنان به دنبال تحریم جشنواره فیلم فجر توسط هنرمندان بودند، اما در تحریم این جشنواره و سایر رویداد‌های هنری کشور شکست خوردند.
دشمن به دنبال تحریم جشنواره فیلم فجر توسط هنرمندان بود
دشمن به دنبال تحریم جشنواره فیلم فجر توسط هنرمندان بود
به گزارش قم نیوز محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در دیدار آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در حوزه برنامه‌های نمایشی در دولت فعلی چند برابر دوره‌های قبل کار تولید شده است.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  عنوان کرد: پیش از برگزاری جشنواره فیلم فجر، دشمنان ما با اقدام به تهدید، سیاه نمایی و تخریب به دنبال عقب نشینی جریان‌های فرهنگی هنری کشور بودند، اما با همت هنرمندان مؤمن و متعهد کار‌های خوب با نگاه امید آفرین تولید شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: با همت هنرمندان مومن و متعهد چندیدن برابر دوره‌های گذشته کار خوب در جشنواره فجر داریم و با ایجاد جریان امید فضای جشنواره بسیار خوب است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در جهاد تبیین خود را مخاطب اصلی می‌بینیم و حوزه فرهنگ و هنر ابزار مناسبی برای جهاد تبیین است و در حوزه هنر، کتاب، رسانه‌ها و هنر‌های نمایشی اقدام‌های زیادی برای جهاد تبیین انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: در آغاز کار دولت مشکلات فرهنگ را بیش از بخش‌های دیگر دیدیم، حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ماموریت‌ها و تکالیف زیادی دارد که اجرای آن نیازمند انرژی و بودجه زیادی است.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دشمنان در فتنه اخیر از دریچه مسائل فرهنگی وارد شدند و به این نظام و انقلاب هجمه وارد کردند، اما به یاری خدا به واسطه خون‌هایی که برای حفظ انقلاب و کشور ریخته شد و اخلاص رهبر معظم انقلاب، فتنه تا حدی از بین رفت.

اسماعیلی تاکید کرد: در تلاش هستیم مشکلات را به صورت اعمالی و نه فقط اعلامی برطرف کنیم و با درس آموزی از گذشته کار را آغاز کرده و در ابتدا به سمت ایجاد زیر ساخت‌های لازم رفتیم.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در دولت سیزدهم حوزه فعالیت‌های دینی را تقویت کردیم، حمایت از هیات ها، مجامع دینی و قرآنی در این دوره نسبت به دوره‌های قبل قابل مقایسه نیست و بخشی از بودجه‌ها به مجموعه‌های مردمی جبهه انقلاب تخصیص داده شد که حرکت‌های اثرگذاری انجام دادند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4mqsx2bqxo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما