پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : 107981

قدرت موشکی برای کشور امنیت به ارمغان آورد

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت موشکی موجب امنیت کشور است، چراکه دشمنان به خوبی می‌دانند در صورت هرگونه تعرض، پایگاه‌های آنان در منطقه در تیررس موشک‌های ما قرار دارد.
قدرت موشکی برای کشور امنیت به ارمغان آورد
قدرت موشکی برای کشور امنیت به ارمغان آورد
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی روز پنجشنبه در «نخستین همایش دهه هشتادی و نودی‌های کادر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم» در تالار مرکزی شهر، تاکید کرد: یکی از دلایل اصلی که دشمنان گفتند همه چیز روی میز است، اما نتوانستند کاری کنند به خاطر موشک‌هایی است که ما در اختیار داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: قدرت موشکی ما اکنون در حدی است که تمام پایگاه‌های دشمنان در منطقه را در تیررس دارد و اگر به ما حمله کنند موشک‌های ما همه پایگاه‌های آنان را نابود می‌کند، به همین دلیل است که تاکید داردیم قدرت موشکی برای ما امنیت به ارمغان آورده‌است.

امیرآبادی فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که جوانان ما پرشور در میدان دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی حضور دارند،تصریح کرد: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی دروغ‌هایی را علیه نظام مطرح می‌کند تا مردم را بدبین کند، اما همین جوانان که زمانی در مقابل دشمنان ایستادند و جنگ را اداره کردند، امروز نیز در صحنه حاضر هستند و آینده کشور به دست آنان ساخته خواهد شد.

امیرآبادی گفت: دشمن با تمام توان مشغول کار است، اول گفتند ایران هسته‌ای نیاز ندارد، عده‌ای هم در داخل گفتند ما نفت و گاز داریم و نیازی به هسته‌ای نیست، اما علم هسته‌ای که فقط برای ساخت سلاح اتمی نیست، بلکه می‌توان از این دانش برای مسائل مختلفی همچون شیرین کردن آب دریا، افزایش سطح برداشت محصول در بخش کشاورزی و پیشرفت‌های پزشکی استفاده کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: همین الان اگر ما غنی سازی ۲۰ درصدی را نداشتیم، امکان فعالیت مراکز تصویربرداری پزشکی کشور وجود نداشت.

او ادامه داد: وقتی دشمن دید از موضوع هسته‌ای به نتیجه نمی‌رسد و مردم تاکید دارند انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، رفتند سراغ مسائل منطقه‌ای و این که ایران چرا به سوریه کمک می‌کند، در حالی که رفتن ما به سوریه و کمک به مظلومان آن در مقابل جنایت‌های داعش در مسیر حفظ امنیت ملی ما بود، اگر نمی‌رفتیم داعش به ایران نفوذ می‌کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: الان نیز دشمنان روی حقوق بشر و زنان کار می‌کنند و می‌خواهند این گونه مردم را به نظام بد کنند در حالی که امروز زنان ما در تمامی عرصه‌ها از جمله بخش‌های حاکمیتی و اجتماعی از نمایندگی مجلس تا مسئولیت‌های دولتی حضور فعال دارند.

امیرآبادی افزود: دشمنان دنبال بهانه علیه نظام اسلامی هستند وگرنه هیچ اعتقادی به حقوق زن ندارند، ما بر اساس جهاد تبیین تکلیف داریم که این حقایق را برای مردم بیان کنیم و خدمات جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را به مردم بگوییم.

دیگر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از حوزه‌های بسیار مهم برای تربیت نیرو‌های توانمند مورد نیاز کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری بیان کرد: بستر‌های لازم برای انجام کار‌های تشکیلاتی و جمعی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فراهم است و این موقعیت مطلوبی برای پرورش نیرو‌هایی است که می‌توانند به صورت جمعی کار را دنبال کنند.

او افزود: کانون فرهنگی مساجد بستری برای کارورزی فردی و یاد گرفتن کار جمعی است که در آن افراد توانمندی رشد می‌کنند و می‌توانند در بخش‌های مختلف مورد نیاز کشور نقش ایفا کنند.

حجت الاسلام ذوالنوری عنوان کرد: ما باید در ابعاد مختلف نیروسازی کنیم، چون کشور ما راه طولانی در پیش دارد و در این مسیر نیازمند استفاده از مدیرانی هستیم که در انجام کار‌های جمعی و هماهنگ ساختن ظرفیت‌ها برای رسیدن به هدف‌های انقلاب اسلامی، موفق عمل می‌کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdj50ffyt0zn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما