قم نيوز : یکی از شرکت کنندگان مسابقات صحیفه سجادیه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با فهم دقیق و درست قوانین و عمل به پند‌های کتاب‌های جلیل القدری مانند صحیفه می‌توان بخش قابل توجهی از مشکلات امروزی جامعه را رفع کرد.
عمل به آموزه‌های صحیفه سجادیه راهکاری برای رفع مشکلات جامعه است
عمل به آموزه‌های صحیفه سجادیه راهکاری برای رفع مشکلات جامعه است
به گزارش قم نیوز هناء دشتی از برگزیدگان راه یافته به مرحله نهایی مسابقات صحیفه سجادیه سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بنده متولد 1369 از استان ایلام هستم که امسال سومین سال حضورم در این مسابقات محسوب می‌شود.

وی افزود: نخستین سالی که در این مسابقات شرکت کردم قبل از شیوع ویروس کرونا بود که در رشته نهج‌البلاغه آمادگی خود را نشان دادم؛ سال گذشته که این مسابقات به صورت مجازی برگزار می‌شد در رشته تفسیر شرکت کردم و امسال تصمیم گرفتم در رشته صحیفه سجادیه ثبت‌نام کنم.

دشتی با اشاره نحوه آشنایی با مسابقات سازمان اوقاف گفت: بنده از سال 1390 و از طریق مسابقات دانشگاهی با این فضا آشنا شدم؛ در این سال‌های اخیر اطلاع رسانی از طریق پیامک و فضای مجازی انجام شده که به نظرم بسیار موثر بوده است.

این شرکت کننده در خصوص عناوین کسب شده خود در مسابقات خاطرنشان کرد: طی این سال‌ها در مسابقات مختلف استانی و کشوری حاضر و به لطف خدا موفق شده‌ام عناوین مختلفی مانند مقام اول تفسیر و مقام دوم احادیث موضوعی سازمان اداراه ورزش و جوانان، مقام سوم تفسیر سازمان کار، رفاه و تعاون اجتماعی و برخی دیگر از مقام‌های مسابقات استانی را کسب کنم.

دشتی در ادامه عنوان کرد: با فهم دقیق و درست قوانین و عمل به پند‌های کتاب‌های جلیل القدری مانند صحیفه می‌توان بخش قابل توجهی از مشکلات امروزی جامعه را رفع کرد.

وی در پایان مطرح کرد: امروزه در زندگی پرهیاهو و پر استرس، با مطالعه مختصری که از این کتب داشتم به آرامش درونی ارزشمندی دست پیدا کرده‌ام.

گفتنی است، چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به میزبانی شهر مقدس قم از هشتم تا یازدهم 1401 در سالن همایش امامزاده شاه سید علی (ع) درحال برگزاری است.

پایان پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbfwb85rhbggp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما