چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : 108072

ورود دادستانی به مسمومیت دانش‌آموزان مدارس قم

قم نيوز : به دنبال وقوع چهار حادثه مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس فاطمیه و نور، ‌دادستانی به مسمومیت دانش‌آموزان مدارس قم ورود کرد.
ورود دادستانی به مسمومیت دانش‌آموزان مدارس قم
ورود دادستانی به مسمومیت دانش‌آموزان مدارس قم
به گزارش قم نیوز جلسه بررسی ابعاد و علل چهار حادثه مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس فاطمیه و نور و راهکارهای پیشگیری از این گونه حوادث به ریاست دادستان عمومی و انقلاب قم و با حضور معاون استاندار قم و مسئولانی از پدافند غیر عامل، دانشکده علوم پزشکی، آتش نشانی، آموزش و پرورش استان در دادسرای قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم بر ضرورت شناسایی علل حادثه ناگوار مسمومیت دانش‌آموزان دخترانه تاکید و خاطر‌نشان کرد: تمامی دستگاه‌های استان تا حصول نتیجه و آرامش خاطر خانواده ها برای مدیریت صحیح و شایسته این امر بسیج شوند تا شاهد حوادث مشابه و ناگواری در این زمینه نباشیم.

سلطانی معاون دادستان قم نیز با بیان اینکه امنیت دانش‌آموزان و آرامش و اطمینان خانواده‌ها در اولویت امر قرار دارد اعلام کرد: از شروع این حوادث کارگروه ویژه ای برای بررسی موضوع تعیین و اقدامات و وظایف هر یک از دستگاه ها پیگیری و رصد شد و پیگیری و نظارت بر امور تا حصول نتیجه قطعی ادامه خواهد داشت.

در این جلسه مسئولان دستگاه های مربوطه گزارش هایی از اقدامات و نتایج حاصله را به طور مبسوط ارائه دادند.

رفع مشکلات زیرساختی تمامی مدارس استان، استاندارد سازی مراکز آموزشی به ویژه سیستم تهویه و گرمایشی آنها، تجهیز کلیه مدارس به پایش تصویری، ابلاغ دستورالعمل اجرایی برای اعضای کارگروه در صورت بروز حوادث مشابه و دیگر موارد از پیشنهادات اجرایی این جلسه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfecdy0w6dxxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما