پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 108079
منبع : قم نیوز

افتتاح هشت پروژه در پردیسان به ارزش 1280 میلیارد ریال

قم نيوز : افتتاحیه هشت پروژه شهرداری قم بااعتبار 1280 میلیارد ریالی با حضور امام‌جمعه پردیسان، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار قم، فرمانده سپاه استان، شهردار و جمعی از مدیران و مسئولین شهری و استانی برگزار شد.
افتتاح هشت پروژه در پردیسان به ارزش 1280 میلیارد ریال
افتتاح هشت پروژه در پردیسان به ارزش 1280 میلیارد ریال
به گزارش قم نیوز در گام سوم از مرحله جدید طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» هم‌زمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، برخی از پروژه‌های شهری منطقه هشت قم مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

آئین افتتاح این پروژه‌ها با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی امام‌جمعه پردیسان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسئولین شهری و استانی در مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

در این مراسم همچنین از سردار پاسدار محمدرضا موحد به نمایندگی از سپاه همیشه قهرمان پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل شد و همچنین خانواده شهید پاکبان حسین ذوالفقاری نیز موردتکریم شهرداری قم قرار گرفت.

تقدیر از مقام‌آوران رشته‌های ورزشی کارکنان شهرداری قم نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم به اجرا رسید.

در ادامه با حضور مسئولین در منطقه پردیسان، هشت پروژه گام سوم مرحله جدید طرح بزرگ "قم در مسیر تحول" بااعتباری بالغ‌بر 1280 میلیارد ریال و با رویکرد نیازهای اساسی مردم در منطقه پردیسان اجرایی شده و به مناسبت ایام دهه فجر در اختیار مردم قرار گرفت.

مجتمع فرهنگی ورزشی پاکبان شهید حسین ذوالفقاری در زمینی به مساحت 5000 مترمربع با اعیانی 2700 مترمربع، یکی از هشت پروژه افتتاح‌شده در روز چهارشنبه دوازدهم بهمن‌ماه بود.

فاز دوم بلوار ابوطالب(ع)، فاز نخست زیرساخت‌های منطقه 9 پردیسان، آسفالت معابر منطقه 6 و احداث و بهسازی شوارع فرعی خیابان شهید مولوی از دیگر پروژه‌هایی است که در اختیار شهروندان پردیسان قرار گرفت.

پایان پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdccm4qso2bqxx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما