کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه‌های جشن میلاد امام علی(ع) در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

خبرگزاری فارس , 13 بهمن 1401 ساعت 22:45

مراسم شب میلاد امام علی(ع) با سخنرانی آیت الله میرباقری و مداحی عباس حیدرزاده به همراه اجرای سرود، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار می شود.


به گزارش قم نیوز مراسم جشن میلاد امام علی (ع) با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

مراسم شب میلاد امام علی (ع) جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری و مولودی‌خوانی عباس حیدرزاده به همراه اجرای سرود، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برنامه‌ریزی شده است.

مراسم روز میلاد امام علی (ع) نیز شامل نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام میرمعینی و مداحی مسعود زمانی، مراسم سخنرانی و مولودی خوانی قبل از اذان ظهر با حضور حجت‌الاسلام صادقی واعظ و یاسین شیخ‌زاده، مراسم مولودی‌خوانی بعد از نماز عصر توسط سیدرضا تحویلدار و مراسم سخنرانی و مولودی خوانی قبل از اذان مغرب نیز با حضور حجت‌الاسلام بنیادی و علی اصغر اسکندری دنبال می‌شود.

چهارشنبه شب مصادف با شام میلاد امام علی(ع) نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون و مولودی خوانی حسن شالبافان در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 137


کد مطلب: 108093

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108093/برنامه-های-جشن-میلاد-امام-علی-ع-حرم-حضرت-معصومه-س-اعلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir