پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : 108093

برنامه‌های جشن میلاد امام علی(ع) در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

قم نيوز : مراسم شب میلاد امام علی(ع) با سخنرانی آیت الله میرباقری و مداحی عباس حیدرزاده به همراه اجرای سرود، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار می شود.
برنامه‌های جشن میلاد امام علی(ع) در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد
برنامه‌های جشن میلاد امام علی(ع) در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد
به گزارش قم نیوز مراسم جشن میلاد امام علی (ع) با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

مراسم شب میلاد امام علی (ع) جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری و مولودی‌خوانی عباس حیدرزاده به همراه اجرای سرود، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برنامه‌ریزی شده است.

مراسم روز میلاد امام علی (ع) نیز شامل نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام میرمعینی و مداحی مسعود زمانی، مراسم سخنرانی و مولودی خوانی قبل از اذان ظهر با حضور حجت‌الاسلام صادقی واعظ و یاسین شیخ‌زاده، مراسم مولودی‌خوانی بعد از نماز عصر توسط سیدرضا تحویلدار و مراسم سخنرانی و مولودی خوانی قبل از اذان مغرب نیز با حضور حجت‌الاسلام بنیادی و علی اصغر اسکندری دنبال می‌شود.

چهارشنبه شب مصادف با شام میلاد امام علی(ع) نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون و مولودی خوانی حسن شالبافان در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3vazpt1auu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما