پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : 108095

۱۰ هزار مترمربع فضای آموزشی در قم افتتاح شد

قم نيوز : مراسم افتتاح ۱۰ فضای آموزشی در قم به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار و حدود ۱۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان افزوده شد.
۱۰ هزار مترمربع فضای آموزشی در قم افتتاح شد
۱۰ هزار مترمربع فضای آموزشی در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز مراسم افتتاح فضاهای آموزشی تازه احداث قم امروز همزمان با سراسر کشور در یکی از دبستان‌های قم که به نام شهید سرافراز حسین فاسمیان مزین است برگزار شد.

برخی از مسئولان از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی استاندار، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و اجتهادی مدیرکل نوسازی مدارس استان در این مراسم حضور داشتند.

مدرسه خیّری زمان زاده در قنوات با ۱۲ کلاس و زیربنای یک هزار و ۹۰۲ مترمربع، مدرسه خیری حضرت ابوالفضل(ع) روستای صفدر با ۲ کلاس و ۱۲۲ مترمربع زیربنا و همچنین مدرسه خیری استثنایی مسعودیان با 12 کلاس در منطقه پردیسان با زیربنای یک هزار و ۶۸۵ مترمربع از جمله پروژه‌های افتتاح شده است.

همچنین دبیرستان و دارالقرآن حضرت آیت الله خامنه ای (هندویان ۶) در منطقه نیروگاه با ۱۲ کلاس و دو هزار و ۲۵۰ مترمربع، کارگاه مدرسه استثنایی ۱۹ دی در منطقه یزدانشهر با ۷۴ مترمربع زیربنا، مدرسه خیری ۶ کلاسه حضرت رقیه (س) روستای صرم با ۷۱۹ مترمربع زیربنا و توسعه مدرسه کریمه اهل بیت (س) سلفچگان با ساخت دو کلاس به مساحت ۱۱۵ مترمربع از دیگر پروژه هایی است که امروز در استان قم و به صورت متمرکز مورد بهره برداری قرار گرفت.

و اما امروز روستای علی آباد انقلاب قم نیز شاهد افتتاح دو مدرسه خیری بود؛ مدرسه خیری ۳ کلاسه امام علی ابن موسی الرضا (ع) با ۲۷۰ مترمربع زیربنا و مدرسه خیری ۶ کلاسه رئیس ابراهیمی با زیربنای ۶۲۵ مترمربع زیربنا؛ این ۹ پروژه به صورت مشارکتی ساخته و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان قم شده است.

همچنین مدرسه دیگری که امروز در قم افتتاح شد؛ مدرسه شهید قاسمیان در منطقه یادگار امام با ۱۲ کلاس و ۲هزار و ۱۲۸ مترمربع زیربنا بود که تأمین اعتبار ساخت این مدرسه از محل اعتبارات ملی بود.

بر این اساس و در مجموع، ۱۰ پروژه با مجموع ۶۸ کلاس و کارگاه در زیربنای حدود 10 هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان قم اضافه شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoan6m49nww1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما