کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دشمن با تضعیف اندیشه‌ها به دنبال ضربه زدن به انقلاب است

خبرگزاری فارس , 13 بهمن 1401 ساعت 19:55

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: دشمن امروز به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی را از درون آن به‌وسیله متزلزل کردن اندیشه و عمل جامعه و درگیری داخلی بین مسلمانان از بین ببرد؛ همان حربه‌ای که دشمنان و منافقان در صدر اسلام علیه رسول گرامی اسلام بکار بردند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاد شبکه تربیتی صالحین قم، بیان داشت: در شرایط کنونی پاسداری از هویت، ارکان و موقعیت دینی جزو مؤلفه‌های اصلی حفاظت از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی اظهار داشت: دشمن امروز به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی را از درون آن به‌وسیله متزلزل کردن اندیشه و عمل جامعه و درگیری داخلی بین مسلمانان از بین ببرد؛ همان حربه‌ای که دشمنان و منافقان در صدر اسلام علیه رسول گرامی اسلام بکار بردند.

حاجی صادقی بابیان اینکه انقلاب اسلامی فتنه‌های سخت‌تر از اغتشاشات اخیر را پشت سر گذاشته و راه خود را ادامه خواهد داد، گفت: ما باید حواسمان باشد تا از امواج این حرکت عظیم جانمانیم؛ انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز تولد دوباره اسلام در قرن حاضر شد و در جهت بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت درحرکت است و سرانجام این پرچم به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید.

وی در ادامه اهمیت حلقه‌های صالحین را مورد تاکید قرار داد و افزود: حلقه‌های صالحین از ابتکارات مبارک در حوزه تربیتی سپاه است و امروزه بیش از هر زمان دیگری اهمیت کارهای شبکه‌ای برای همه روشن‌شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص حلقه‌های صالحین نسبت به محتوای آنها حساسیت و تأکیدات فراوانی دارد و شایسته است تا قم به‌عنوان مرکز تولید اندیشه دینی و انقلابی، خوراک و محتوای لازم را تولید و استان‌های دیگر منتقل کند.

حاجی صادقی افزود: اقدامات خوب و مؤثری در خصوص شجره طیبه حلقه‌های صالحین انجام‌گرفته و جابجایی آیت‌الله سیدمحمدسعیدی از استاد تربیتی صالحین قم بخاطر مشغله زیادی کاری ایشان بوده و از ظرفیت وی همچنان در شورای تولید محتوای آن استفاده خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود تا یک سال آینده ابتکارات و ایده‌های جدید حلقه‌های صالحین که در قم تولید و ساخته‌وپرداخته می‌شود قابلیت تسری و الگودهی در سطح کشور را فراهم نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت ماه رجب در تقویت بعد اخلاقی و معنوی فردی و اجتماعی را موردتوجه قرار داد و بیان داشت: ایام نورانی و مبارک رجب، شعبان و رمضان سه ماهی است که باید از خداوند متعال بخواهیم توفیق بندگی و استفاده حداکثری آن را برای ما قسمت بکند.

پایان پیام/ 137


کد مطلب: 108097

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108097/دشمن-تضعیف-اندیشه-ها-دنبال-ضربه-زدن-انقلاب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir