پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : 108097

دشمن با تضعیف اندیشه‌ها به دنبال ضربه زدن به انقلاب است

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: دشمن امروز به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی را از درون آن به‌وسیله متزلزل کردن اندیشه و عمل جامعه و درگیری داخلی بین مسلمانان از بین ببرد؛ همان حربه‌ای که دشمنان و منافقان در صدر اسلام علیه رسول گرامی اسلام بکار بردند.
دشمن با تضعیف اندیشه‌ها به دنبال ضربه زدن به انقلاب است
دشمن با تضعیف اندیشه‌ها به دنبال ضربه زدن به انقلاب است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاد شبکه تربیتی صالحین قم، بیان داشت: در شرایط کنونی پاسداری از هویت، ارکان و موقعیت دینی جزو مؤلفه‌های اصلی حفاظت از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی اظهار داشت: دشمن امروز به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی را از درون آن به‌وسیله متزلزل کردن اندیشه و عمل جامعه و درگیری داخلی بین مسلمانان از بین ببرد؛ همان حربه‌ای که دشمنان و منافقان در صدر اسلام علیه رسول گرامی اسلام بکار بردند.

حاجی صادقی بابیان اینکه انقلاب اسلامی فتنه‌های سخت‌تر از اغتشاشات اخیر را پشت سر گذاشته و راه خود را ادامه خواهد داد، گفت: ما باید حواسمان باشد تا از امواج این حرکت عظیم جانمانیم؛ انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز تولد دوباره اسلام در قرن حاضر شد و در جهت بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت درحرکت است و سرانجام این پرچم به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید.

وی در ادامه اهمیت حلقه‌های صالحین را مورد تاکید قرار داد و افزود: حلقه‌های صالحین از ابتکارات مبارک در حوزه تربیتی سپاه است و امروزه بیش از هر زمان دیگری اهمیت کارهای شبکه‌ای برای همه روشن‌شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص حلقه‌های صالحین نسبت به محتوای آنها حساسیت و تأکیدات فراوانی دارد و شایسته است تا قم به‌عنوان مرکز تولید اندیشه دینی و انقلابی، خوراک و محتوای لازم را تولید و استان‌های دیگر منتقل کند.

حاجی صادقی افزود: اقدامات خوب و مؤثری در خصوص شجره طیبه حلقه‌های صالحین انجام‌گرفته و جابجایی آیت‌الله سیدمحمدسعیدی از استاد تربیتی صالحین قم بخاطر مشغله زیادی کاری ایشان بوده و از ظرفیت وی همچنان در شورای تولید محتوای آن استفاده خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود تا یک سال آینده ابتکارات و ایده‌های جدید حلقه‌های صالحین که در قم تولید و ساخته‌وپرداخته می‌شود قابلیت تسری و الگودهی در سطح کشور را فراهم نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت ماه رجب در تقویت بعد اخلاقی و معنوی فردی و اجتماعی را موردتوجه قرار داد و بیان داشت: ایام نورانی و مبارک رجب، شعبان و رمضان سه ماهی است که باید از خداوند متعال بخواهیم توفیق بندگی و استفاده حداکثری آن را برای ما قسمت بکند.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco4qsm2bqxx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما