قم نيوز : دانش آموزان یکی از مدارس دخترانه قم باردیگر با گاز سمی ناشناخته‌ای مسوم شدند و شمار این حوادث به ۶ حادثه رسید.
ششمین حادثه مسمومیت با گاز سمی در مدارس دخترانه قم/ دانش‌آموزان دختر باز هم مسموم شدند / علت دقیق این مسمومیت‌ها همچنان نامعلوم است
ششمین حادثه مسمومیت با گاز سمی در مدارس دخترانه قم/ دانش‌آموزان دختر باز هم مسموم شدند / علت دقیق این مسمومیت‌ها همچنان نامعلوم است
به گزارش قم نیوز صبح امروز در ادامه حوادث منجر به مسمومیت در مدارس قم، دانش آموزان دبیرستان دخترانه قرائتی در پردیسان قم با گاز سمی مسموم شدند.

یکی از والدین دانش آموزان گفت تعدادی از دانش آموزان مسموم شدند و در این میان به سبب استنشاق گاز سمی بعضی از آنها نیز بیهوش شدند.

عوامل اورژانس به سرعت در محل حادثه حاضر شده و به امداد رسانی به دانش آموزان مصدوم شده پرداختند.

این ششمین حادثه مسمومیت با گاز سمی مدارس دخترانه قم در در پاییز و زمستان امسال است و هنوز هیچ توضیح رسمی درباره علت واقعی آن‌ها داده نشده است.

واکنش نمایندگان قم
حجت الاسلام ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته در این باره گفت که احتمالاً این یک مسئله امنیتی است و دستگاه های امنیتی وارد بررسی آن شده اند.

دکتر امیرآبادی فراهانی نماینده دیگر قم نیز خبر از سوال از وزیر آموزش و پرورش در مجلس در این باره داده است.

ورود دادستان و سکوت استاندار
دادستان قم نیز وارد موضوع شده و در جلساتی با دستگاه‌های مسئول، به بررسی علل و راه های جلوگیری از تکرار این حوادث و شناسایی مقصران پرداخته است.

در این میان استاندار قم به عنوان مسئول ارشد امنیتی استان سکوت اختیار کرده و هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.

والدین دانش آموزان مسموم شده می گویند عوارض مسمومیت در برخی از آنها با گذشت ۶۰ روز از حادثه همچنان مشاهده می شود.

برخی پیشنهاد کرده‌اند مدارس دخترانه قم تا پیدا شدن علت اصلی این حوادث تعطیل شوند تا بیش از این شاهد تکرار این وقایع سریالی نباشیم.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcf0cdyvw6dxya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خدا لعنت کنه کسانی رو که باعث تعطیلی مدارس میشن
هدفشونم تعطیلی مدارس هست تشنج در کشور هست و آرامش کشور رو نشانه گرفته اند