قم نيوز : برای سومین روز متوالی، مدارس دخترانه قم درگیر حوادث مسمومیت شده و دانش آموزان ۳ مدرسه با علایم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
سریال مسمومیت‌های دانش‌آموزان در قم ادامه دارد / 3 مدرسه دیگر قم درگیر مسمومیت شدند / شمار حوادث به 12 حادثه رسید
سریال مسمومیت‌های دانش‌آموزان در قم ادامه دارد / 3 مدرسه دیگر قم درگیر مسمومیت شدند / شمار حوادث به 12 حادثه رسید
به گزارش قم نیوز صبح امروز حوادث مسمومیت در مدارس قم ادامه یافت و ۳ مدرسه در شیفت صبح درگیر حوادثی مشابه حوادث مسمومیت روزهای قبل مدارس قم شدند.

همشهری قم گزارش داد که امروز دانش آموزان مدرسه حضرت فاطمه الزهرا(س) منطقه ۳۰ متری کیوانفر حوالی ساعت ۱۱ صبح با علایمی که گمان می رود ناشی از مسمومیت باشد، راهی بیمارستان شدند.

در ادامه تعدادی از دانش آموزان مدرسه شاهد رضوی در منطقه هنرستان و تعدادی از دانش آموزان هنرستان سید حسن برقعی در محله عمار یاسر با علائمی شامل سرفه شدید، تهوع، سرگیجه و سردرد توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌های قم منتقل شدند.

با این ۳ مدرسه، شماره حوادث گزارش شده به ۱۲ حادثه می رسد.

دکتر محبی، معاون دانشگاه علوم پزشکی قم شب گذشته در گفتگویی با خبر مرکز صدا و سیمای قم، علت این حوادث را تند تند نفس کشیدن دانش آموزان دختر و استرس آنها دانسته است.

چند روز قبل حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از ظن امنیتی بودن این حوادث سخن گفت و به نظر می رسد با وقوع ۱۲ حادثه، دیگر شکی باقی نمانده است که این حوادث ریشه امنیتی دارند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcjtoevhuqeyvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما