شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : 108207

افتتاح دو مدرسه خیّری در دهمین روز دهه فجر در قم

قم نيوز : دو مدرسه خیّری حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و رئیس ابراهیمی در چهل و چهارمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به همت اداره کل نوسازی مدارس استان قم در روستای علی آباد انقلاب شهرستان جعفرآباد این استان افتتاح شد.
افتتاح دو مدرسه خیّری در دهمین روز دهه فجر در قم
افتتاح دو مدرسه خیّری در دهمین روز دهه فجر در قم
به گزارش قم نیوز افتتاح مدارس خیرساز با حضور استاندار قم، رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور، جمعی از مسئولان از جمله دست اندرکاران سازمان نوسازی مدارس کشور و استان قم و همچنین جمعی از خیرین مدرسه‌ساز جمعه شب در جعفرآباد برگزار شد.
 
احمدرضا اجتهادی مدیرکل نوسازی مدارس استان قم در این مراسم اظهار کرد: احداث بخش خیّری‌ساز این دو مدرسه در ماه‌های ابتدایی سال 1400 با سرمایه گذاری خیرین گرانقدر حاجیه خانم معصومیان، حاجیه خانم اسدبگلو و خانواده مرحوم حاج باقر رئیس ابراهیمی و با همکاری بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم آغاز و پس از آن با تأمین اعتبار لازم از محل ردیف ملی محرومیت زدایی، تکمیل احداث آن‌ها توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم در بهمن ماه 1400 دنبال شد.
 
وی خاطر نشان کرد: بر این اساس، احداث دو مدرسه همجوار سه کلاسه امام علی بن موسی الرضا (ع) و شش کلاسه مرحوم رئیس ابراهیمی در تابستان سال جاری به اتمام رسید و این دو مدرسه برای سال تحصیلی 1402-1401 تقدیم دانش آموزان روستای علی آباد انقلاب شهرستان جعفرآباد شد.

اجتهادی افزود: این دو مدرسه همجوار در مجموع 9 کلاس دارند و در زمینی به مساحت مجموع 2 هزار و 352 مترمربع و زیربنایی در حدود 900 مترمربع احداث شده‌اند، ضمن آن که بخش هایی مانند سالن، نمازخانه مشترک با زیربنای 100 متر مربع، کارگاه و فضاهای اداری و جنبی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/ 106 
https://qomnews.ir/vdcfxcdyew6dx0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما