قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت بیان این که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد و توانمندی نیروی انسانی در صنعت نفت ایران شد، خاطرنشان کرد: امروز خدمت‌رسانی به مردم نقش مهمی در به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی ایفا می‌کند.
انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد و توانمندی‌ نیروی انسانی در صنعت نفت شد
انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد و توانمندی‌ نیروی انسانی در صنعت نفت شد
به گزارش قم نیوز مهدی علی‌مددی معاون وزارت نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی به 180 واحد صنعتی در استان قم، ضمن تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز خدمت‌رسانی به مردم نقش مهمی در به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی ایفا می‌کند که این موضوع نیازمند نگاه و توجه ویژه به بحث نیروی انسانی است.

وی در تشریح نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف یک مجموعه، تصریح کرد: در صنعت نفت و گاز کشور، این سرمایه نیروی انسانی است که کار هدایت مجموعه را عهده‌دار است. نفت و گاز همواره وجود داشته است ولی آن‌چه که در این بین نفت و گاز را به یک ثروت ارزشمند تبدیل کرده است؛ انگیزه کار، زحمت و رشادت‌های نیروی انسانی بوده است.

علی‌مددی با بیان این که مجموعه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را بر این معطوف کرده است تا دغدغه‌های نیروی انسانی را به حداقل ممکن برساند، خاطرنشان کرد: در این راه چالش‌های زیادی پیش‌روی ما بوده است و سعی ما بر این بوده است تا مشکلات موجود را از نزدیک بررسی کرده و راهکارهای حل آنان را ارائه دهیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد و توانمندی نیروی انسانی در صنعت نفت ایران شد، اضافه کرد: همه دغدغه وزیر نفت نیز حل مشکلات نیروی انسانی است و بر همین مبنا ما در این حوزه سعی کرده‌ایم تا به خواسته‌های کارکنان پاسخ داده و مطالبات به حق آنان را از مسیرهای قانونی دنبال کنیم.

پایان پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcezv8znjh87wi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما