قم نيوز : معاون دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: امروز ۱۱۷ دانش‌آموز در بیمارستان‌های قم به سبب شکایت از علایم مسمومیت پذیرش و بیش از 50 درصد دانش آموزان منتقل شده به بیمارستان طی دو ساعت اول مرخص شدند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد: پذیرش  ۱۱۷ نفر در بیمارستان‌های قم به سبب شکایت از علایم مسمومیت / ترخیص بیش از 50 درصد دانش آموزان منتقل شده به بیمارستان طی دو ساعت اول
معاون دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد: پذیرش ۱۱۷ نفر در بیمارستان‌های قم به سبب شکایت از علایم مسمومیت / ترخیص بیش از 50 درصد دانش آموزان منتقل شده به بیمارستان طی دو ساعت اول
به گزارش قم نیوز دکتر محبی معاون دانشگاه علوم پزشکی قم از پذیرش ۱۱۷ دانش آموز در بیمارستان‌های قم به سبب شکایت از علایم مسمومیت خبرداد و گفت: ترخیص بیش از 50 درصد دانش آموزان منتقل شده به بیمارستان طی دو ساعت اول صورت گرفته است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بیش از 50 درصد دانش آموزانی که به بیمارستان ها منتقل می شوند، در دو ساعت اول ترخیص می شوند.
 
دکتر محبی بیان داشت: امروز نیز در برخی از مدارس قم شاهد بودیم که دانش آموزان ابراز مشکل کردند که ۱۱۷ نفر در مراکز درمانی پذیرش شدند. 
 
وی بیان خاطر نشان کرد: حال تمامی دانش آموزان اعزامی، خوب است و در ساعات اولیه ۷۹ دانش آموز ترخیص و در مجموع تاکنون ۸۲ نفر مرخص شدند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بیش از 50 درصد دانش آموزانی که به بیمارستان ها منتقل می شوند، در دو ساعت اول ترخیص می شوند.
 
دکتر محبی افزود: همچنین 90 درصد دانش آموزان پذیرش شده نیز طی پنج تا شش ساعت بستری و مراقبت با حال کاملا خوب مرخص می شوند و 10 درصد مابقی نیز طی روزهای آینده ترخیص می شوند.
 
وی با تاکید بر اینکه نباید به شایعات دامن زد گفت: انتظار ما این است که هوشیارانه با این موضوع برخورد کنیم و بدانیم که هیچ مورد خونریزی گوارشی، فلجی، کوری و.... نداشته ایم.
 
انتهای پیام / ۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcgn79qwak9zx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما