دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 108289
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد؛

ارسال یافته های بالینی تیم وزارت بهداشت از علل حوادث مدارس قم

قم نيوز : معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از ارسال یافته های بالینی تیم مستقر وزارت بهداشت از علل حوادث مدارس قم به تهران خبر داد.
ارسال یافته های بالینی تیم وزارت بهداشت از علل حوادث مدارس قم
ارسال یافته های بالینی تیم وزارت بهداشت از علل حوادث مدارس قم
به گزارش قم نیوز مجید محبی شامگاه دوشنبه در بخش خبری سیمای قم اظهار داشت: ۲۵ دانش آموز امروز از مدارس به مراکز درمانی قم اعزام شدند که ۱۸ نفر از آنان در همان ساعات اول از بیمارستان مرخص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به دلیل اهمیت سلامت دانش آموزان و برای اطمینان بیشتر، مابقی دانش آموزان که تعدادشان ۷ نفر بوده بستری و تحت درمان بیشتر قرار گرفتند

وی در خصوص علل حوادث مسمومیت نیز ابراز داشت: بررسی‌های شبانه روزی و با تمام توان در داخل و خارج از استان در حال انجام است.

محبی افزود: با تیم فوق تخصصی و تخصصی وزارت بهداشت و درمان که در قم مستقر هستند تا ساعت یک بامداد دیشب جلساتی داشتیم و یافته‌های بالینی آنان و آنچه در استان به دست آمده جمع بندی و مقرر شد برای بررسی بیشتر و استفاده از نظرات سایر کارشناسان این بررسی‌ها به تهران ارسال شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اگر عاملی وجود داشته باشد به قدر خفیف است و دانش آموزان بیش از ۹۹ درصد علائم ضعیفی داشتند که این علائم ظرف مدت کوتاهی از بین خواهد رفت و ماندگاری ندارد.

وی اضافه کرد: برخی دانش آموزان که دچار بی حسی عضلانی می‌شوند نیز بعد از چند ساعت این مشکل آنان برطرف می‌شود و این علائم باز نخواهد گشت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfccdy1w6dx0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما