قم نيوز : علت فوت دختر ۱۱ ساله قمی براساس اطلاعات پرونده پزشکی منتشر شد.
دروغ‌گویی رسانه‌های معاند درباره فوت دختر ۱۱ ساله قمی/ فاطمه رضایی مبتلا به بیماری عفونی و کلیوی بود
دروغ‌گویی رسانه‌های معاند درباره فوت دختر ۱۱ ساله قمی/ فاطمه رضایی مبتلا به بیماری عفونی و کلیوی بود
به گزارش قم نیوز ‌در پی دروغ‌پردازی‌ها و سوء‌استفاده غیراخلاقی رسانه‌های غربی از فوت دختر 11 ساله‌ای به نام خانم فاطمه رضایی، علت فوت این مرحومه به شرح زیر است.
‌مرحومه خانم رضایی در روز چهارشنبه مورخه 3 اسفند ماه ساعت 15:14 دقیقه به دلیل درد ناحیه شکم همراه والدینش به بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه می‌کند، والدین ایشان در توضیح روند بیماری می‌گویند چند روز است که با وجود اقدامات درمانی و مراقبت در منزل وضعیت دخترشان بهبودی نداشته است؛ پزشکان اقدامات اولیه درمانی را شروع و برای انجام معاینات بیشتر و درمان تخصصی بیمار را  10 دقیقه بامداد پنجشنبه 4 اسفند به بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) منتقل می‌کنند.
بر‌اساس معاینات بالینی پزشکان بیمارستان، بیمار در بدو ورود به اورژانس دچار مشکلاتی از جمله اختلال عملکرد کلیه و علائم بیماری عفونی بوده که سریعا بستری می‌شود.
براساس نتایج آزمایشات اوره و کراتین خانم رضایی بدلیل اختلالات کلیوی بالا رفته و از سوی دیگر با توجه به وجود عفونت در خون ایشان، پزشکان تشخیص بیماری ویروسی تنفسی ( مشکوک به آنفلوانزا) و یا عفونت‌های ثانویه باکتریال را  مطرح می کنند، اما  BMI  بالا و افت شدید پلاکت خون بر مشکلات قبلی بیمار افزوده و با وجود تلاش کادر درمانی متاسفانه ایشان در همان روز ساعت 18 دچار ایست قلبی شده و فوت می‌کند.
نکته قابل توجه اینکه، مرحومه خانم فاطمه رضایی سه هفته بوده که مدرسه نرفته است و از سوی دیگر هیچ حادثه  مشکوک به  مسمومیت در مدرسه تولیت که محل تحصیل ایشان بوده تاکنون گزارش نشده است.
انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaoan6u49nwe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما