قم نيوز : رئیس قرارگاه راهبردی عمار با تاکید بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: راه نجات و ارتقا قدرت اقتصادی، توجه به اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی به نفت است.
حجت‌الاسلام طائب: تقویت اقتصاد مقاومتی راه نجات اقتصاد کشور است
حجت‌الاسلام طائب: تقویت اقتصاد مقاومتی راه نجات اقتصاد کشور است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ مهدی طائب عصر امروز همایش بصیرتی و سیاسی فرماندهان خواهر حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج قم بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران استمرار و تداوم امامت یاد کرد و اظهار داشت: فلسفه امامت و ولایت با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تولد دوباره‌ای داشت و منطق ولایت با آن محقق شد.
رئیس قرارگاه راهبردی عمار اضافه کرد: مردم ایران در ابتدای انقلاب اسلامی امام راحل را به عنوان نماینده امام زمان(عج) قبولی کردند و امروز نیز چنین دیدگاه و تصوری از ولی‌فقیه در جامعه وجود دارد.
وی با تاکید دوباره بر اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به دنبال تولید و ایجاد قدرت در ابعاد مختلف برای تقویت جبهه حق است و برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده، لازم است تا جمهوری اسلامی به یکی از ابرقدرت‌های برتر جهانی تبدیل شود.
رئیس قرارگاه راهبردی عمار بابیان اینکه ایران باید در سه بعد اصلی نظامی، امنیتی و اقتصادی ابرقدرت شود گفت: برای زمینه‌سازی ظهور باید نظام اسلامی در سه مؤلفه مهم و اساسی ابرقدرت و الهام‌بخش در جهان باشد.
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در دو حوزه نظامی و امنیتی پیشرفت‌های بالایی داشته و از آن به عنوان ابرقدرت یاد می‌کنند. ادعای ارسال پهپاد به روسیه نشان از پیشرفت‌های شگرف این حوزه است و در حوزه امنیتی نیز ایران ابرقدرت است اما ازنظر اقتصاد ضعف دارد.
طائب افزود: ظرفیت و استعدادهای داخلی ایران به نحوی است که می‌تواند تمام نیازهای کشور را در بعد اقتصادی و معیشتی تأمین کند و شرط آن نیز حذف نفت از عرصه اقتصاد است.
رئیس قرارگاه راهبردی عمار در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: راه نجات و ارتقا قدرت اقتصادی، توجه به اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی به نفت است.
وی بیان کرد: بخاطر توجه به ظرفیت‌های داخلی طی یک سال گذشته تولید گندم 68 درصد افزایش‌یافته و 90 درصد نیاز دارویی کشور نیز در داخل تولید می‌شود.
رئیس قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: باید هجمه طرفداران انقلاب اسلامی در تبیین دستاوردها و آینده روشن کشور، بیشتر از هجمه‌ها و تبلیغات دشمنان باشد.
انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcb9wb8frhbgfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما