قم نيوز : مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۱۶ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال برای بستری افراد بالای ۶۵ سال در مراکز دولتی و دانشگاهی در این استان هزینه شده‌است.
۱۱۶ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال برای بستری افراد بالای ۶۵ سال در قم هزینه شد
۱۱۶ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال برای بستری افراد بالای ۶۵ سال در قم هزینه شد
به گزارش قم نیوز سید مهدی محصل افزود: بر اساس طرح حفاظت مالی بیمه‌شده‌ها که از سال گذشته اجرا شده، هزینه بستری در مراکز دولتی و دانشگاهی برای ۶۵ سال و بالاتر رایگان است.

وی تصریح کرد: البته بیمه‌شده‌های دارای بیمه تکمیلی و یا تحت پوشش بیمه مشاغل آزاد در این زمینه استثنا هستند.

وی گفت: بر این اساس، بیمه‌شده‌های ۶۵ ساله و بالاتر در تمام بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی سراسر کشور حتی شهرستان‌هایی که سازمان تامین اجتماعی دارای بیمارستان ملکی باشد هم می‌توانند به‌صورت رایگان از خدمات بستری بهره‌مند شوند.

محصل ادامه داد: این طرح با هدف کاهش هزینه درمان افراد بالای ۶۵ سال تحت پوشش تامین اجتماعی و ایجاد رضایتمندی خدمت گیرندگان، صیانت از کرامت و حفظ شان مستمری‌بگیران و بیمه‌شده‌ها در مواجهه با هزینه‌های درمانی و توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترس بیمه‌شده‌ها و مستمری‌بگیران به‌ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر انجام می‌شود.

وی گفت: از ابتدای ۱۴۰۰ تاکنون با اجرای این طرح هزینه بیش از یک‌هزار و ۵۶ مورد بستری افراد بالای ۶۵ سال رایگان و در این راستا ۱۱۶ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال هزینه شده‌است.

در سال‌جاری ۸۰۶ هزار و ۴۴۸ نفر از همشهریان تحت پوشش بیمه درمان تامین اجتماعی هستند.

چهار مجموعه ملکی مدیریت تامین اجتماعی با ۵۰ متخصص و ۱۱۰ پزشک عمومی در استان قم فعال است؛ مدیریت درمان تامین اجتماعی قم با ۸۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbgwb88rhbgap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما