قم نيوز : جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در خصوص مسمومیت دانش آموزان به خبرنگار جماران گفت: در عرض ۲۴ ساعت موضوع را پیگیری کنند و این ضعف دستگاه‌ها است.
نماینده رشت در مجلس: نفوذ صورت گرفته؛ دانش آموزان را مسموم کردند/ کم کاری دستگاه‌ها کاملا روشن است
نماینده رشت در مجلس: نفوذ صورت گرفته؛ دانش آموزان را مسموم کردند/ کم کاری دستگاه‌ها کاملا روشن است
به گزارش قم نیوز جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در صحن موضوع مسمومیت دانش‌آموزان مطرح شد و امروز کمیسیون هم با حضور قالیباف وزرای آموزش و پرورش، اطلاعات و بهداشت برگزار می‌شود.

این نماینده مجلس گفت: در این مقطع زمان دشمن انواع ترفندی را به کار می‌برند و به قول مقام معظم رهبری جنگ ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد یعنی یکبار مسمومیت، ارز، سیب زمینی، ... میخواهند به مردم فشار بیاورند تا مردم را دلسرد کنند.

کوچکی نژاد تاکید کرد: معتقدم دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و بخش‌های دیگر باید هشیار باشند و اینکه در مسئله مسمومیت دانش آموزان در قم می‌توانستند در عرض ۲۴ ساعت موضوع را پیگیری کنند و این باعث ضعف دستگاه‌ها است، چطور می‌شود ۳۰ دانش آموز از مدرسه به بیمارستان می‌روند و مشخص نمی‌شود از چه گازی مسموم شدند و این کم کاری دستگاه‌ها کاملا روشن است. 

وی ادامه داد: قطعا مجلس باید به این موضوع ورود پیدا کند و این مسئله را از وزیر بهداشت جویا شود.

وی افزود: دستگاه‌های امنیتی در عرض ۲۴ ساعت به راحتی می‌توانند نوع گاز را شناسایی کنند اما صحبتی نکردند و نگفتند که آیا عمدی بوده است یا نه و یا در حوزه آزمایشگاه نفوذی داشتند؟! من معتقدم نفوذ صورت گرفته است و همه دانش آموزان را مسموم کردند. 

کوچکی نژاد در خصوص تعطیلی مدارس در پی مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تعطیلی مدارس بار سیاسی و امنیتی دارد ما برای هر چیزی که نمی‌توانیم مدارس را تعطیل کنیم ما همیشه راحت‌ترین کار را انجام میدهیم. دولت باید از آموزش پرورش دفاع کند که اینطور نباشد بابت هر مشکل مدارس را تعطیل کنند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchv6nzq23nvkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما