پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 108430

آیت‌الله سعیدی: همه دستگاه‌ها در عرصه حجاب و عفاف، جهادی وارد شوند

قم نيوز : تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در بحث عفاف و حجاب باید با متخلفان به صورت معقول، منطقی، حساب شده و برنامه ریزی شده مقابله کرد و اینکه از نیروی انتظامی این درخواست‌ها می‌شود به معنای این نیست که دستگاه‌های دیگر وظیفه‌ای ندارند بلکه همه دستگاه‌ها باید مردانه و جهادی وارد شوند.
آیت‌الله سعیدی: همه دستگاه‌ها در عرصه حجاب و عفاف، جهادی وارد شوند
آیت‌الله سعیدی: همه دستگاه‌ها در عرصه حجاب و عفاف، جهادی وارد شوند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: در قرآن کریم آمده است که حضرت ابراهیم علیه السلام وقتی پایه های کعبه را بنا کردند یکی از دعاهایشان این بود که خدایا این شهر را شهر امنی قرار ده.
وی گفت: هر کاری که برای پیشرفت کشور انجام می شود در سایه امنیتی است که وجود دارد و یکی از نهادهایی که امنیت کشور را تأمین می کند فرماندهی انتظامی است و جا دارد که از سردار اشتری به خاطر زحماتی که کشیدند هم تشکر کنیم.
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در بحث عفاف و حجاب باید با متخلفان به صورت معقول، منطقی، حساب شده و برنامه ریزی شده مقابله کرد و این که از نیروی انتظامی این درخواست ها می شود به معنای این نیست که دستگاه های دیگر وظیفه ای ندارند بلکه همه دستگاه ها باید مردانه و جهادی وارد شوند.
انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdsj0fzyt0zo6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما