کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پارکینگ طبقاتی زائر قم به پله‌برقی مجهز شد

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 16 ارديبهشت 1402 ساعت 20:37

پارکینگ طبقاتی زائر در مجاورت حرم بانوی کرامت در کنار ۱۶ دستگاه آسانسور و ۸ سرویس پله اضطراری به ۶ دستگاه پله‌برقی مجهز شد.


به گزارش قم نیوز پارکینگ طبقاتی زائر که در زیر سطح میدان بزرگ امام خمینی (ره) در بین مسجد امام حسن عسگری (ع) و صحن بزرگ میدان آستانه قرار دارد، دارای ۵ طبقه منفی بوده که از طبقه منفی سه تا منفی ۵ با ظرفیت ۲ هزار جای پارک، دارای کاربری پارکینگ عمومی است.

در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران در استفاده از این پارکینگ عمومی، پله‌برقی‌های پارکینگ طبقاتی نصب و راه‌اندازی و در اختیار مردم قرار گرفت.

مراجعین می‌توانند از ۱۶ دستگاه آسانسور در کنار ۸ سرویس پله اضطراری، استفاده کنند، ولی با توجه به تجربه و نیاز این پارکینگ بخصوص در ایام و مناسبت‌ها، ۶ دستگاه پله‌برقی نیز به این پارکینگ افزوده شد و مراجعین می‌توانند از طبقه منفی ۵ به طبقات بالا و دسترسی به سطح میدان، جهت تردد از این پله‌های برقی استفاده کنند.

شایان ذکر است تمامی آسانسور‌ها فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند و با رفع نقص محوطه‌های انتظار مقابل آسانسورها، به‌زودی سیستم‌های سرمایشی نیز فعال خواهند شد تا در این خصوص بهترین خدمات هم به شهروندان عزیز و هم مسافرین و زائرین گرامی عرضه شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 108452

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108452/پارکینگ-طبقاتی-زائر-قم-پله-برقی-مجهز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir