شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 108452

پارکینگ طبقاتی زائر قم به پله‌برقی مجهز شد

قم نيوز : پارکینگ طبقاتی زائر در مجاورت حرم بانوی کرامت در کنار ۱۶ دستگاه آسانسور و ۸ سرویس پله اضطراری به ۶ دستگاه پله‌برقی مجهز شد.
پارکینگ طبقاتی زائر قم به پله‌برقی مجهز شد
پارکینگ طبقاتی زائر قم به پله‌برقی مجهز شد
به گزارش قم نیوز پارکینگ طبقاتی زائر که در زیر سطح میدان بزرگ امام خمینی (ره) در بین مسجد امام حسن عسگری (ع) و صحن بزرگ میدان آستانه قرار دارد، دارای ۵ طبقه منفی بوده که از طبقه منفی سه تا منفی ۵ با ظرفیت ۲ هزار جای پارک، دارای کاربری پارکینگ عمومی است.

در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران در استفاده از این پارکینگ عمومی، پله‌برقی‌های پارکینگ طبقاتی نصب و راه‌اندازی و در اختیار مردم قرار گرفت.

مراجعین می‌توانند از ۱۶ دستگاه آسانسور در کنار ۸ سرویس پله اضطراری، استفاده کنند، ولی با توجه به تجربه و نیاز این پارکینگ بخصوص در ایام و مناسبت‌ها، ۶ دستگاه پله‌برقی نیز به این پارکینگ افزوده شد و مراجعین می‌توانند از طبقه منفی ۵ به طبقات بالا و دسترسی به سطح میدان، جهت تردد از این پله‌های برقی استفاده کنند.

شایان ذکر است تمامی آسانسور‌ها فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند و با رفع نقص محوطه‌های انتظار مقابل آسانسورها، به‌زودی سیستم‌های سرمایشی نیز فعال خواهند شد تا در این خصوص بهترین خدمات هم به شهروندان عزیز و هم مسافرین و زائرین گرامی عرضه شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchm6nzi23nvkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما