يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : 108529

انتقاد استاندار قم از عدم اهتمام مدیران برای معرفی املاک مازاد

قم نيوز : استاندار قم از عدم اهتمام لازم مدیران دستگاه های اجرایی استان قم برای معرفی املاک مازاد در راستای عملیاتی کردن آیین نامه اجرایی مولدسازی دارایی های دولت انتقاد کرد.
انتقاد استاندار قم از عدم اهتمام مدیران برای معرفی املاک مازاد
انتقاد استاندار قم از عدم اهتمام مدیران برای معرفی املاک مازاد
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان قم اظهار داشت: از سال گذشته چندین بار بر موضوع مولدسازی و اعلام املاک مازاد دستگاه‌ها تاکید شده است که دستگاه‌ها در این زمینه توجه لازم را نداشتند که برابر قانون با دستگاه‌های که ملاک مازاد را معرفی نکردند باید برخورد شود.

استاندار قم گفت: اگر امسال نتوانیم مولدسازی را دنبال کنیم مابه ازای آن چیزی نخواهیم داشت و استان‌هایی در این زمینه خوب عمل کردند و توانستند با فروش املاک مازاد دستگاه‌ها پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنند.

وی از سازمان و برنامه ریزی استان قم خواست بررسی‌های لازم برای شناسایی املاک مازاد را داشته باشند و اقدام قانونی لازم را انجام دهد.

شاهچراغی عنوان داشت: در زمینه آماده سازی زمین‌های تخصیص یافته برای پارک علم و فناوری استان مسئولان پارک باید با دستگاه‌های مرتبط هماهنگی‌های لازم را انجام و جمع بندی نهایی انجام دهند.

وی بیان داشت: در خصوص اختصاص زمین ۴۲ هکتاری به مجموعه‌های دانش بنیان نیز مسئولیت بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان گذاشته شده است و شرکت‌های دانش بنیان باید از مزیت‌های استقرار در این اراضی اطلاع یابند و تسهیلات خوبی برای شرکت‌های دانش بنیان جهت استقرار آنان در این اراضی صورت گیرد.

شاهچراغی عنوان داشت: اعتبارات بخشی از دستگاه‌ها در راستای سفر رئیس جمهور به وزارتخانه‌ها محول شده است و ما در خصوص اجرای مصوبات به تعهدات خود عمل کردیم و دستگاه‌ها باید پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات باقی مانده انجام دهند و انتظار مردم این است که شاهد تحقق کامل مصوبات باشند.

برخی ادارات در سر وقت در محل کار حاضر نیستند

استاندار قم گفت: از قبل سال جدید قرار شد معاونین به ادارات سر بزنند و گزارشات خوبی از اینکه برخی ادارات در سر وقت در محل کار حاضر نیستند به گوش نمی‌رسد و مردم در این زمینه انتظارات به به حقی دارند.

وی با اشاره به انتصاب دستیار مردمی استاندار بیان داشت: مسئولین دستگاه‌ها باید توجه بیشتری داشته باشند و در مناسبت‌های مختلف از ظرفیت‌های مردمی حداکثر استفاده صورت گیرد.

شاهچراغی عنوان داشت: در بخش‌های مختلف ظرفیت‌های مردمی خوبی داریم که مدیران باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند و باید مردم را در اجرای برنامه‌های مختلف کمک کرد.

وی با تبریک روز روز کارگر نیز بیان داشت: کارفرمایان و مجموعه‌های دولتی باید برای حل مشکلات کارگران کمک کنند تا این قشر خدوم با خیال آسوده کار خود را انجام دهد و تکلیف مسکن کارگری در استان قم نیز باید تعیین تکلیف شود.

استاندار قم با تبریک ۱۲ اردیبهشت روز معلم افزود: دشمن تلاش دارد تا این قشر فرهیخته را از نظام اسلامی کند که خیال باطلی است.

وی با بیان آنکه معلمان بر جامعه حق بزرگی دارند افزود: باید مشکلات آموزش و پرورش در استان قم حل شود و کارهایی شروع شده است و کارهای بر زمین مانده زیادی مانده است.

استاندار قم تاکید کرد: باید مشکل معلمانی که در گذشته برای مسکن ثبت نام کرده بودند و اتفاقی برای آنان نیفتاده است اقدام لازم صورت گیرد و زمین برای این افراد همانند طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یابد که خوشبختانه مشکل اختصاص زمین آنان حل شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcci4qso2bqxp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما