کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روابط عمومی‌های برتر استان قم معرفی شدند

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 30 ارديبهشت 1402 ساعت 21:28

در مراسم روز بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی استان، روابط عمومی‌های برتر استان معرفی و تجلیل شدند.


به گزارش قم نیوز احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در همایش بزرگداشت روز روابط عمومی که صبح امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد گفت: ما در حال حاضر در یک جنگ ترکیبی به سر می‌بریم که تبیین کارکرد‌ها و ظرفیت‌های نظام و دستگاه‌ها بر عهده روابط عمومی هاست و مدیران و کارکنان این بخش فرماندهان جنگ رسانه‌ای هستند.


او با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین افزود: مدیران باید در حوزه تخصصی خود کار بی وقفه انجام دهند و تبیین این عملکرد و فعالیت‌ها بر عهده روابط عمومی هاست.


رئیس شورای اطلاع رسانی استان تزریق امید به جامعه، پاسخگویی به ابهامات و هدایت و تنویر افکار عمومی را از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها دانست و گفت: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی در هر اداره یا نهاد، ایجاد انسجام درونی بین مدیران و کارکنان است و باید طوری عمل شود که کار تیمی تقویت شود چرا که هر جا هماهنگی و ارتباط بین اعضا برقرار بوده موفق شده ایم.


او در این خصوص به ایجاد زمینه ارتباط مردم با مدیران از طریق روابط عمومی‌ها اشاره کرد و افزود: هماهنگ کردن و به خط کردن مجموعه مدیران و کارکنان اداره محل خدمت و ایجاد بستری برای اطلاع رسانی کارکرد‌های آن دستگاه بر عهده روابط عمومی است و مدیران این بخش باید ارتباط مدیران دستگاه‌ها را با بدنه تقویت کنند.


حاجی زاده همچنین به استفاده از ظرفیت رهبران افکار عمومی همچون ائمه جماعات و معتمدین محلی تاکید کرد و گفت: لازم است که گزارش عملکرد و کارکردهایتان را در اختیار این افراد قرار دهید تا آنان نیز مردم را در جریان کار‌ها و خدمات دولت قرار دهند.


او استفاده از نیرو‌های متخصص در روابط عمومی‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: امسال سال انتخابات است و دشمن با تمام قوا و ظرفیت‌ها ورود کرده تا مردم را از نظام ناامید کند. از این رو روابط عمومی‌ها باید هشیار باشند و به تبیین کارکرد‌ها و خدمات نظام بپردازند.


در پایان این مراسم از روابط عمومی‌ها برتر استان در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.


روابط عمومی شهرداری قم در حوزه تحول در اطلاع رسانی و تبلیغات شهری، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در حوزه کنشگری رسانه‌ای به موقع و موثر در بحران، روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه اطلاع رسانی به موقع رویداد‌ها روابط عمومی شرکت گاز در حوزه استفاده مناسب از ابزار‌های هنری در اطلاع رسانی، روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه در حوزه تعامل مناسب و مستمر با رسانه ها، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی در حوزه کنشگری مناسب رسانه ایی به عنوان روابط عمومی‌های برتر استان معرفی شدند.


همچنین از روابط عمومی‌های اوقاف و امور خیریه، علوم پزشکی، صدا و سیما، محیط زیست، امور مالیاتی، بنیاد نخبگان، جهاد کشاورزی، جمعیت هلال احمر و اداره کل تعاون و کار در حوزه انجام مطلوب و شایسته فضاسازی و تبلیعات محیطی کنگره ملی شهدای استان قم تجلیل شد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 108711

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108711/روابط-عمومی-های-برتر-استان-قم-معرفی-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir