شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : 108711

روابط عمومی‌های برتر استان قم معرفی شدند

قم نيوز : در مراسم روز بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی استان، روابط عمومی‌های برتر استان معرفی و تجلیل شدند.
روابط عمومی‌های برتر استان قم معرفی شدند
روابط عمومی‌های برتر استان قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در همایش بزرگداشت روز روابط عمومی که صبح امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد گفت: ما در حال حاضر در یک جنگ ترکیبی به سر می‌بریم که تبیین کارکرد‌ها و ظرفیت‌های نظام و دستگاه‌ها بر عهده روابط عمومی هاست و مدیران و کارکنان این بخش فرماندهان جنگ رسانه‌ای هستند.


او با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین افزود: مدیران باید در حوزه تخصصی خود کار بی وقفه انجام دهند و تبیین این عملکرد و فعالیت‌ها بر عهده روابط عمومی هاست.


رئیس شورای اطلاع رسانی استان تزریق امید به جامعه، پاسخگویی به ابهامات و هدایت و تنویر افکار عمومی را از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها دانست و گفت: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی در هر اداره یا نهاد، ایجاد انسجام درونی بین مدیران و کارکنان است و باید طوری عمل شود که کار تیمی تقویت شود چرا که هر جا هماهنگی و ارتباط بین اعضا برقرار بوده موفق شده ایم.


او در این خصوص به ایجاد زمینه ارتباط مردم با مدیران از طریق روابط عمومی‌ها اشاره کرد و افزود: هماهنگ کردن و به خط کردن مجموعه مدیران و کارکنان اداره محل خدمت و ایجاد بستری برای اطلاع رسانی کارکرد‌های آن دستگاه بر عهده روابط عمومی است و مدیران این بخش باید ارتباط مدیران دستگاه‌ها را با بدنه تقویت کنند.


حاجی زاده همچنین به استفاده از ظرفیت رهبران افکار عمومی همچون ائمه جماعات و معتمدین محلی تاکید کرد و گفت: لازم است که گزارش عملکرد و کارکردهایتان را در اختیار این افراد قرار دهید تا آنان نیز مردم را در جریان کار‌ها و خدمات دولت قرار دهند.


او استفاده از نیرو‌های متخصص در روابط عمومی‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: امسال سال انتخابات است و دشمن با تمام قوا و ظرفیت‌ها ورود کرده تا مردم را از نظام ناامید کند. از این رو روابط عمومی‌ها باید هشیار باشند و به تبیین کارکرد‌ها و خدمات نظام بپردازند.


در پایان این مراسم از روابط عمومی‌ها برتر استان در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.


روابط عمومی شهرداری قم در حوزه تحول در اطلاع رسانی و تبلیغات شهری، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در حوزه کنشگری رسانه‌ای به موقع و موثر در بحران، روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه اطلاع رسانی به موقع رویداد‌ها روابط عمومی شرکت گاز در حوزه استفاده مناسب از ابزار‌های هنری در اطلاع رسانی، روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه در حوزه تعامل مناسب و مستمر با رسانه ها، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی در حوزه کنشگری مناسب رسانه ایی به عنوان روابط عمومی‌های برتر استان معرفی شدند.


همچنین از روابط عمومی‌های اوقاف و امور خیریه، علوم پزشکی، صدا و سیما، محیط زیست، امور مالیاتی، بنیاد نخبگان، جهاد کشاورزی، جمعیت هلال احمر و اداره کل تعاون و کار در حوزه انجام مطلوب و شایسته فضاسازی و تبلیعات محیطی کنگره ملی شهدای استان قم تجلیل شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfycdyyw6dxea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما