قم نيوز : امام جمعه قم با بیان اینکه یکی از کارهای مهم ما این است که درست مصرف کردن را تبیین کنیم، گفت: دولت نسبت به توسعه نیروگاه‌ها مؤظف است اما افزایش تولید انرژی در کشور نباید به مصرف گرایی مردم منجر شود بلکه باید در مسیر صنعت و تولید استفاده شود تا به توسعه کشور بینجامد.
آیت‌الله سعیدی: افزایش تولید انرژی نباید منجر به مصرف‌گرایی مردم شود
آیت‌الله سعیدی: افزایش تولید انرژی نباید منجر به مصرف‌گرایی مردم شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار یوسف صادقی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تبریک دهه کرامت و مناسبت های مختلف در این ماه اظهار کرد: امام کاظم (ع)  به خاطر شرایط زمان و حفظ تشیع فرزندان زیادی داشتند و درس ما از این دهه این است که در هر زمان باید متناسب با همان زمان برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه باید مصرف انسان متناسب با زمان و امکانات تنظیم و از اسراف پرهیز شود، گفت: وارونه فهمی یکی از خطراتی است که جامعه را تهدید می کند به گونه ای که برخی اسراف و مصرف بیش از حد خود را با دلایل نادرست توجیه می کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه یکی از کارهای مهم ما این است که درست مصرف کردن را تبیین کنیم، گفت: اسراف در شرایط عادی هم حرام است ولی در شرایطی که اعلام می شود کمبود انرژی داریم مردم باید روی مصرف خود دقت بیشتری به خرج دهند و اسراف در این شرایط قبح بیشتری دارد.

وی با تأکید بر اینکه دولت هم موظف است نیروگاه های کشور را از نظر کمی و کیفی توسعه دهد، افزود: در کشور ما هم دانش مورد نیاز و هم نیروی انسانی متخصص و توانمند وجود دارد بنابراین باید با برنامه ریزی دقیق نسبت به رفع کمبودها اقدام شود.

امام جمعه قم افزود: افزایش تولید انرژی در کشور نباید به مصرف گرایی مردم منجر شود بلکه باید در مسیر صنعت و تولید استفاده شود تا به توسعه کشور بینجامد.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceev8zfjh87fi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما