قم نيوز : استاندار قم با اشاره به اینکه بخش‌های مختلف باید پیشرفت‌های خود را به نمایش بگذارند، گفت: کشور در ابعاد مختلف رشد و پیشرفت داشته که باید مورد بازدید جوانان و نوجوانان قرار بگیرد.
دستگاه‌ها باید پیشرفت‌های کشور را به جوانان معرفی کنند
دستگاه‌ها باید پیشرفت‌های کشور را به جوانان معرفی کنند
به گزارش قم نیوز سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه آسمان اقتدار بضاعت و توان جوانان این مرز و بوم را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه بخش‌های مختلف باید پیشرفت‌های خود را به نمایش بگذارند، مطرح کرد: کشور در ابعاد مختلف رشد و پیشرفت داشته است که باید مورد بازدید جوانان و نوجوانان قرار بگیرد.
استاندار قم با بیان اینکه در فصل تابستان مدیریت مصرف آب و برق ضروری است، عنوان کرد: به دلیل کم‌کاری‌های گذشته دچار کمبودهایی در زمینه آب و برق هستیم که با مدیریت مصرف باید از این شرایط عبور کنیم.
وی با اشاره به اینکه استفاده فضای سبز از آب شرب و پساب باید تعیین و تکلیف شود، خاطرنشان کرد: اگر امسال این مشکل حل نشود با استفاده از راه‌های قانونی به دنبال حل آن خواهیم بود.
شاهچراغی با بیان اینکه اگر یک متر مکعب در مصرف آب شرب صرفه‌جویی داشته باشیم به نفع مردم قم است، تصریح کرد: بخش صنعت و کشاورزی باید با گفتمان و صحبت توجیه شوند و صرفا به ابلاغیه اکتفا نکرد.
وی با اشاره به اینکه باتوجه به اینکه برای اعتبارات تملک تا تاریخ 30 شهریورماه فرصت است، یادآور شد: در استفاده این اعتبارات باید دقت لازم به خرج داده شود و با برنامه‌ریزی مناسب به دنبال تحقق این موضوع باشیم. 
پایان پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfjcdycw6dxea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما