چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 108749

اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان قم

قم نيوز : 110 سری جهیزیه به همت خیرین و نیوکاران به مناسبت دهه کرامت میان نوعروسان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم توزیع شد.
اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان قم
اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان قم
به گزارش قم نیوز مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم به مناسبت دهه کرامت در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی مدیر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در این مراسم با بیان اینکه هر چیزی اساسی دارد و اساس اسلام محبت اهل بیت(ع) است، اظهار کرد: دهه کرامت یک دهه شادی بخش است که ظرفیت خوبی برای افزایش معرفت و محبت ما نسبت به اهل بیت(ع) دارد.
وی با اشاره به اینکه قرآن کریم حضرت آسیه همسر فرعون را برای زنان و مردان مؤمن الگو قرار داده است، افزود: یک زن به خاطر حفظ گوهر ایمان، اعتقاد، ولایت و عبودیت با این که با فرعون هم خانه است ولی نامش در آیات الهی قرار می گیرد و الگوی زنان و مردان مؤمن می شود.
مدیر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه در مکتب حیات بخش اسلام تعدادی از بانوان به عنوان الگو معرفی شده اند، گفت: شخصیتی مانند حضرت معصومه(س) یکی از این الگوها هستند؛ به این معنی که زنان و دختران امروز باید از چارچوب هایی که حضرت معصومه(س) در زندگی از آن تبعیت می کردند پیروی کنند.
وی با بیان اینکه عدالت، رعایت حقوق دیگران و بندگی خدا در هر زمانی خوب است، افزود: هرچه ظواهر زندگی تغییر پیدا کند و متحول شود عدالت خوب و ظلم بد است؛ همچنین حفظ حریم ها، رعایت حلال و حرام، و محرم و نامحرم و رعایت حقوق دیگران از قواعد زندگی است و اگر به هم بخورد اساس جامعه از بین خواهد رفت بنابراین باید در این مسائل از الگوهای موفق پیروی کنیم.
فلاحی با بیان اینکه ما بر اساس فطرت خود نیاز به الگو داریم، ابراز کرد: یکی از زیبایی های اسلام این است که الگو های عملی برای ما قرار داده است و ما می توانیم با الگو های خود ارتباط بگیریم و حضرت معصومه (س) یکی از آن الگوهای عملی ما است.
انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgt79qyak9zu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما