قم نيوز : دانشگاه علوم پزشکی قم موفق به کسب 30 رتبه برتر در مرحله کشوری بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شد.
کسب 30 رتبه برتر در جشنواره ملی قرآن و عترت توسط دانشگاه علوم پزشکی قم
کسب 30 رتبه برتر در جشنواره ملی قرآن و عترت توسط دانشگاه علوم پزشکی قم
به گزارش قم نیوز مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، به مناسبت این موفقیت پیامی را صادر کرد که در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إنّ هذا الْقرْآن یهْدی للّتی هی أقْوم ویبشّر الْمؤْمنین الّذین یعْملون الصّالحات أنّ لهمْ أجْرًا کبیرًا. 
قطعا این قرآن به [آیینى] که خود پایدارتر است راه مى ‏نماید و به آن مؤمنانى که کارهاى شایسته مى کنند مژده مى‏ دهد که پاداشى بزرگ برایشان خواهد بود. 
اساتید ارجمند، همکاران محترم و دانشجویان عزیز،
حوزه قرآنی از حوزه های مبارکی است که فعالیت و تلاش در آن موجب هویت بخشی در جامعه می شود. انس هرچه بیشتر و نشر معارف حیات بخش قرآن کریم  و اهل بیت (علیهم السلام) نیز توفیق گران‌بهایی است که از جانب حق تعالی نصیب خاص حضرت حق می شود. و این ما هستیم که می بایست هر روز احساس نیازمان به اقیانوس معارف و حقایق ثقلین بیش از پیش گردد.
حضور موفق و درخشان همراه با کسب 30 رتبه برتر در مرحله کشوری بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط نمایندگان شایسته دانشگاه علوم پزشکی قم در گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان موجب شادمانی اینجانب و همکاران محترم  جامعه سلامت استان گردید. 
لازم می دانم از تلاش های ارزنده فعالان قرآنی که با همتی خستگی ناپذیر در طول یکسال گذشته موجبات این موفقیت را فراهم آورده، تشکر و قدردانی نمایم و امیدوارم عطر قرآن بیش از پیش در فضای دانشگاه منتشر شود و موجبات توسعه و ارتقا فعالیت های این حوزه را بعنوان یکی از مهم‌ترین وظایف حوزه فرهنگی شاهد باشیم.
اینجانب این موفقیت ارزشمند را به خدمت مقام آوران و قهرمانان قرآنی جامعه فرهیخته دانشگاه که از نخبگان جامعه سلامت هستید تبریک عرض نموده دوام توفیقات همگان را در خدمت به ساحت قدسی قرآن عزیز و اهل بیت علیهم السلام از خداوند منان خواستارم.
مهدی مصری
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم
انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaian6649nw01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما