يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 108769

آمادگی پلیس راه در مسیرهای منتهی به مرقد امام راحل

قم نيوز : ئیس پلیس راهور فراجا در بازدید از محور‌های مواصلاتی منتهی به مرقد امام گفت: با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری رانندگان کمترین محدودیت‌ها در جاده‌های کشور در روز ۱۴ خرداد اعمال می‌شود تا زائران بدون مشکل در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) شرکت کنند.
آمادگی پلیس راه در مسیرهای منتهی به مرقد امام راحل
آمادگی پلیس راه در مسیرهای منتهی به مرقد امام راحل
به گزارش قم نیوز در آستانه چهاردهم خرداد، سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) رئیس پلیس راهور فراجا در بازدید از محور‌های مواصلاتی منتهی به مرقد امام راحل از پیش‌بینی حضور میلیونی در سی و چهارمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب خبر داد و گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های یک و نیم تا دو میلیون زائر در این مراسم شرکت می‌کنند و اساس جابه‌جایی این زائران خودرویی خواهد بود.
سردار سید کمال هادیانفر آزادراه قم - تهران را یکی از پرترددترین محور‌ها در سیزدهم و چهاردهم خرداد عنوان کرد و افزود: با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری رانندگان، کمترین محدودیت‌ها در جاده‌های کشور اعمال می‌شود تا زائران بدون مشکل بتوانند در این مراسم حاضر شوند.
وی همچنین به برخی محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های سنگین در روز‌های سیزدهم و چهاردهم خرداد اشاره کرد و گفت: خودرو‌های سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها در روز‌های سیزدهم و چهاردهم خرداد با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
رئیس پلیس راهور فراجا بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودرو‌ها را الزامی دانست و گفت: رانندگان اتوبوس حتماً معاینه فنی خودروهایشان را کنترل کرده و نسبت به بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان و مسافران اهتمام لازم را داشته باشد.
هادیانفر همچنین به حضور زائران پیاده در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر پرداخت و گفت: زائرانی که به صورت پیاده به سمت حرم امام خمینی(ره) حرکت می‌کنند در طول شب و با کاهش قدرت دید، وسایل آشکارساز و روشنایی به همراه داشته باشند و حتماً رو به خودرو‌های عبوری حرکت کنند نه پشت به خودروها.
انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciqvaz3t1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما