پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 108784

میزبانی قم از ۱۰ هزار مهمان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

قم نيوز : مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری قم گفت: ۱۰ هزار نفر از مهمانان مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد مقدس جمکران، مدارس، مساجد و حسینیه‌های استان قم اسکان داده خواهند شد.
میزبانی قم از ۱۰ هزار مهمان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
میزبانی قم از ۱۰ هزار مهمان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
به گزارش قم نیوز حمیدرضا جعفری کافی‌آبادی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اسکان مراسم بزرگداشت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عنوان کرد: استان قم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال در تاریخ ۱۳ و ۱۴ خردادماه آمادگی میزبانی و ارائه خدمات اسکان برای شرکت‌کنندگان و مهمانان مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل را دارد.
مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری قم بیان کرد: تا امروز برای ۱۰ هزار مهمان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، از استان‌های شمالی و جنوبی همچون گلستان، خوزستان، اصفهان و... محل اسکان در مسجد مقدس جمکران، مدارس آموزش و پرورش، مساجد و حسینیه‌ها تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به اینکه این خدمات با همکاری و تلاش گروه‌های مردمی و جهادی استان قم انجام می‌شود، گفت: زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، حضور و اقامه نماز در مسجد مقدس جمکران و تجدید بیعت با شهدای گلزار علی‌بن‌جعفر(ع) قم از جمله برنامه‌هایی است که برای این مهمانان در نظر گرفته‌ایم.
جعفری کافی‌آبادی ادامه داد: از صبح روز چهاردهم خرداد ماه نیز در عوارضی قم- تهران، ایستگاه‌های صلواتی، فرهنگی و پذیرایی برای ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) فعالیت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری شهرداری قم، بوستان‌های مسیر قم به تهران همچون بوستان هاشمی، بوستان فدک و... نیز آمادگی برای اسکان و استراحت موقت مهمانان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) را دارند.
پایان پیام//۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfccdyjw6dxea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما