پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : 108791

١٠٠٠ جلد کتاب داستان به کودکان ٨ روستای قم اهدا شد

قم نيوز : مدیر کانون خادمیاران رضوی استان قم گفت: همزمان با دهه کرامت حدود هزار جلد کتاب داستان در میان کودکان دبستانی ٨ روستای قم توزیع شده است.
١٠٠٠ جلد کتاب داستان به کودکان ٨ روستای قم اهدا شد
١٠٠٠ جلد کتاب داستان به کودکان ٨ روستای قم اهدا شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کانون کتاب و کتاب‌خوانی خادمیاری رضوی قم در مسجد جوادالائمه (ع) خیابان شهید عطاران، از اجرای طرح گنجینه اهدای کتاب به کودکان روستاهای محروم با همکاری کانون مدافعان زینبی خبر داد.

وی گفت: در مرحله اول این طرح به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع) حدود هزار جلد کتاب داستان در دبستان‌های دخترانه و پسرانه روستاهای شهرستان جعفرآباد از جمله حیدرآباد، جعفرآباد، عسگرلو، باقرآباد، شریف آباد، پستکان، الویرآباد و علی آباد انقلاب توزیع شده است.

حجت‌الاسلام تکیه‌ای نسبت به تداوم اجرای این طرح ابراز امیدواری کرد و با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، اظهار داشت: کتاب «من و کتاب» که به بررسی توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره کتاب‌خوانی پرداخته است، محتوای خوبی برای تشویق به امر کتاب‌خوانی دارد و پیشنهاد می‌کنم افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند این کتاب را مطالعه کنند.

وی گفت: اهدای کتاب، سیره و سنت پسندیده علمای دین و اهل علم است و کانون کتاب این کار ارزشمند را بعد از مدت‌ها احیا کرده اما این کار نباید در حد اهدای کتاب باقی بماند، بلکه باید نتیجه مطالعه جامعه هدف و اجرای نهضت مطالعه از سوی کانون پیگیری شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdnj0ffyt0z56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما