پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 108839

قطع برق ادارات پرمصرف قم از هفته آینده

قم نيوز : مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: از هفته آینده بازرسی‌ها برای کنترل مصرف برق در استان شدت می‌گیرد و برق دستگاه‌هایی که نسبت به کنترل مصرف اقدام نکرده باشند قطع می‌شود.
قطع برق ادارات پرمصرف قم از هفته آینده
قطع برق ادارات پرمصرف قم از هفته آینده
به گزارش قم نیوز مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: از هفته آینده بازرسی‌ها برای کنترل مصرف برق در استان شدت می‌گیرد و دستگاه‌هایی که نسبت به کنترل مصرف برق خود اقدام نکرده باشند با قطعی مواجه خواهند شد. 
مهدی متقیان افزود: از هفته آینده دستگاه‌هایی که بیشترین میزان صرفه جویی در مصرف برق را داشته اند معرفی و دستگاه‌هایی که پرمصرف هستند مشخص خواهند شد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم در عین حال عنوان کرد: تاکنون با همکاری دستگاه‌ها و ادارات، شاهد صرفه جویی ۱۰ مگاوات برق در استان هستیم.
متقیان از نصب حدود ۱۵۰ دستگاه ژنراتور و تاسیسات مولد برق در نهاد‌ها و دستگاه‌های استان خبر داد و افزود: برای پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی، ادارات باید از ساعت ۱۰ تا ۱۳ از ژنراتور و دستگاه‌های مولد انرژی استفاده کنند.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم به بخشنامه سراسری صرفه جویی برق در ادارات و دستگاه‌های اشاره کرد و گفت: بر اساس این بخشنامه از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور، دستگاه‌ها نسبت به سال گذشته ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق خود هستند و در ساعت غیر اداری نیز باید تا ۶۰ درصد مصرف برق ادارات نسبت به ساعت اداری کاهش یابد.
انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgw79qyak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما