چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : 108901

برگزاری دعای عرفه و اقامه نماز عید قربان در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری دعای عرفه با نوای حجت الاسلام میرزا محمدی و اقامه نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله اراکی در این مسجد خبر داد.
برگزاری دعای عرفه و اقامه نماز عید قربان در مسجد مقدس جمکران
برگزاری دعای عرفه و اقامه نماز عید قربان در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مهدی حسین آبادی اظهار داشت: مراسم دعای عرفه در مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ۷ تیرماه با قرائت قرآن و زیارت آل یاسین آغاز می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران عنوان داشت: حجت الاسلام و المسلمین میرزا محمدی در این مراسم معنوی سخنرانی خواهد کرد و در ادامه نیز دعای عرفه با نوای این استاد حوزه علمیه قرائت می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در روز عید قربان نیز بیان داشت: ویژه مراسم عید سعید قربان در روز پنجشنبه ۸ تیرماه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح با قرائت دعای عهد و دعای ندبه آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین آبادی افزود: نماز عید سعید قربان نیز ساعت ۸ صبح توسط آیت الله اراکی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران اقامه می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: مراسم دعای کمیل این هفته در مسجد مقدس جمکران با سخنرانی حجت الاسلام شحیطاط و مداحی ابوذر بی وکافی و مراسم دعای ندبه این هفته نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقا میری و مداحی جواد برزگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcgz79qqak9zy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما