سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : 108960
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

۶ طرح تولیدی با اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر در قم به‌بهره‌برداری رسید

قم نيوز : رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: به مناسبت دهه تولید و تجارت، ۶ طرح تولیدی در بخش‌های مختلف صنعتی با اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم در شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمود آباد قم با حضور مسئولان و فعالان اقتصادی استان به بهره‌برداری رسید.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم :۶ طرح تولیدی با اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر در قم به‌بهره‌برداری رسید.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم :۶ طرح تولیدی با اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر در قم به‌بهره‌برداری رسید.
به گزارش قم نیوز اکبر ابدالی بیان داشت: در مجموع برای بهره‌برداری از طرح‌های یاد شده که نقش مهمی در افزایش سطح تولید محصولات صنعتی استان خواهند داشت، ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ثابت انجام شده‌است.

وی افزود:‌ درجریان برگزاری مراسم امروز، بهره‌برداران این طرح‌های صنعتی به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید گسترده محصولاتی نظیر آجر نسوز، ماشین آلات تولید الیاف شیشه، مسواک و محصولات بهداشتی، کالاهای سلامت محور، ورق فشرده چوبی و لوازم یکبار مصرف پزشکی، آغاز کردند.

وی ادامه داد: ایجاد و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی در قم محدود به مناسبت‌های خاص نیست و ما در تمامی ایام سال شاهد استقبال پرشور فعالان اقتصادی برای راه‌ اندازی کسب و کار مورد نظرشان در این بخش هستیم که این موضوع نشان دهنده حرکت رو به رشد فعالیت‌های تولیدی در این استان است.

ابدالی همچنین تاکید کرد: مسئولان استان به همراه مدیران بخش‌های اقتصادی در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کنار جلسه‌های ستادی با حضور میدانی مستمر در واحدهای صنعتی، مسائل و مشکل‌های تولیدکنندگان را از نزدیک و با دقت مورد بررسی قرار داده و برای رفع آن تصمیم‌های لازم را اتخاذ می‌کنند.

گفتنی‌ است شهرک‌های صنعتی قم امکانات فنی و زیرساختی مناسبی برای فعالیت‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف دارند و سرمایه‌گذاران با استفاده از این ظرفیت و نیز نزدیک بودن این شهرک‌ها به پایتخت و عمده بازارهای مصرف کشور و همچنین صادرات به کشورهای هدف می‌توانند فعالیت اقتصادی سودآوری را در این استان ایجاد کنند.

در بخش صنعت، قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آن‌ها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcb0wb8grhbg9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما